اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد احیای امر به معروف سمنان:

نظام اسلامی بهترین معروف است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با نثار خون شهیدان بی‏شماری به دست آمده است، بهترین معروف در جامعه امروزی توصیف کرد.

نظام اسلامی بهترین معروف است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شکرالله صابریان پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، خواستار توجه بیشتر بخش حمل و نقل عمومی به فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر شد.
وی ادامه داد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان از اولویت‏های اساسی مطرح شده است و در این بین دست‏اندرکاران حوزه حمل و نقل و فعالان این بخش نقشی بسیار مهم و غیر قابل انکار دارند.
جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان اضافه کرد: در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار داریم و همه امروز باید بدانند که انقلاب اسلامی با چه زحمات و جان‏فشانی‏هایی به دست آمده است.
صابریان در بخش دیگری تاکید کرد: در برهه کنونی همه مردم و مسئولان باید برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یکی از آنها احیای امر به معروف و نهی از منکر است، بکوشند و در این راه کم‏کاری مورد پذیرش نیست.
وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با نثار خون شهیدان بی‏شماری به دست آمده است، بهترین معروف در جامعه امروز ما توصیف کرد.
جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان افزود: وقتی در چنین کشور و در زمان حکومتی به این تاثیرگذاری زندگی می‏کنیم، بدون شک مسئولیت ما از همه زمان‏ها بیشتر است و باید بکوشیم تا به خوبی از عهده این مسئولیت برآییم.
صابریان اضافه کرد: هر کدام از افرادی که در جامعه اسلامی زندگی می‏کنند و از نعمت‏های آن بهره‏مند هستند، باید به فراخور مسئولیت خود در قبال کارهایشان پاسخگو باشند.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول