اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود خبر داد

تشکیل کانون تفکر در پایگاه‏ها/ فعال شدن هیئت‏های امر به معروف در شاهرود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شاهرود تشکیل کانون تفکر در پایگاه‏ها و هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه‏های این بخش عنوان کرد.

تشکیل کانون تفکر در پایگاه‏ها/ فعال شدن هیئت‏های امر به معروف در شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، سیدمحمود حسینی در گردهمایی فصلی فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور بیش از 30 نفر از فرماندهان پایگاه‏ها و سرگروه‏های حلقه‏های صالحین در سالن اجتماعات حوزه بسیج اصناف برگزار شد، در سخنانی با اشاره به هدف از برگزاری این جلسات اظهار کرد: یکی از مهم‏ترین اهداف برگزاری این گردهمایی‏ها، بررسی برنامه‏های ابلاغی و درصد پیشرفت آنها و ارائه راهکارها و پیشنهادها در خصوص انجام بهتر برنامه‏های ابلاغی است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‏های ابلاغی در پایگاه‏ها افزود: تاکنون حلقه‏های صالحین در پایگاه‏ها به خوبی اجرا شده و با استقبال خوب بسیجیان روبه‏رو بوده است و باید تلاش کرد تا در این جلسات نیاز افراد شرکت‏کننده تامین شود.
فرمانده بسیج اصناف شاهرود از برنامه‏های دیگر را تشکیل کانون تفکر در پایگاه‏ها و هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
حسینی گفت: فرماندهان پایگاه‏ها با جدیت این برنامه‏‏ها را دنبال می‏کنند و امور رضایت‏بخش است.
فرمانده بسیج اصناف شاهرود در پایان سخنان خود با اشاره به جمع‏بندی برنامه‏های دهه فجر در پایگاه‏ها عنوان کرد: باید تلاش کرد تا برنامه‏ها با عمق بیشتر برگزار و در راستای روشنگری و بصیرت‏افزایی بسیجیان باید تلاش بیشتری انجام شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول