اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم هشدار داد

غفلت از فریضه امر به معروف در محیط‌های دانشگاهی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: در بعضی از مراکز آموزشی اصل مهم امر به معروف مغفول مانده که باید با کار فرهنگی و احیا آن شرایطی فراهم آورد تا دانشجویان و اساتید، خود اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند.

غفلت از فریضه امر به معروف در محیط‌های دانشگاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، غلامرضا عسکری در جلسه مدیریت امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین ماست و اصل هشتم قانون اساسی به صراحت در مورد آن تاکید کرده است.
وی اضافه کرد: در بعضی از مراکز آموزشی این اصل مهم مغفول مانده که باید با کار فرهنگی و احیا آن شرایطی فراهم آورد تا دانشجویان و اساتید، خود اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها تقویت شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری که ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را هدف اصلی و نهایی ستاد‌های امر به معروف و نهی از  منکر دانسته‌اند، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود و ابزار‌های لازم برای نیل به این هدف بهره گرفت.
لازم به یادآوری است مدیریت امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها یکی از مدیریت‌های پنج‌گانه زیر‌مجموعه معاونت ادارات و کارخانجات است که معاون سیاسی امنیتی استاندار مسئولیت آن معاونت را عهده‌دار است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول