اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف مازندران:

جامعه در تمام عرصه‌ها نیاز به امر به معروف دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: جامعه در همه عرصه‌ها نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد.

جامعه در تمام عرصه‌ها نیاز به امر به معروف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی شالیکار پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان حضور یافت و از کارکنان امر به معروف و نهی از منکر مازندران تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: «تذکر لسانی وظیفه همگانی است»، افزود: امر به معروف و نهی از منکر فقط در بحث حجاب و عفاف و بدحجابی نیست.

شالیکار اضافه کرد: ما باید در همه زمینه ها تذکر لسانی انجام دهیم و جامعه در همه عرصه‌ها نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: مردم کشور ما مردمی متدین هستند ما در جامعه اسلامی خود ولی فقیه و رهبر را داریم و ستون جامعه و پایه نظام اسلامی ولایت است و غیر از مقام معظم رهبری کسی جامعه را خوب نمی‌شناسد، این نظام با خون سرخ شهیدان ثابت مانده و باقی می‌ماند.

شالیکار با توجه به گسترش منکرات در سطح جامعه تصریح کرد: منکرات در سطح جامعه گسترش یافته است و ما باید با تلاش از روند گسترش آن جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: ما نباید به ثروت و جاه و مقام دنیا دل ببندیم، زیرا لذتهای زندگی زودگذر هستند، ما باید از لحظه لحظه‌های زندگی خود استفاده کنیم و با انجام معروف توشه آخرت خود را ذخیره کنیم.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران نیز در این بازدید از انجام ماموریت‌های این ستاد ابراز خرسندی کرد و گفت: ماموریت‌هایی که ستاد احیای استان در سال 90 در سطح استان انجام داده موفق بوده و در ستاد احیای استان‌های کشور جزء چهار استان برتر شدیم.

محمد صالحی با اشاره به اثرات مثبت انجام بازرسی در ادارات استان خاطرنشان کرد: بازرسی ادارات در دو مرحله اجرا شده که اثرات مثبت این بازرسی را در ادارات شاهد هستیم و مسئولان ادارات و مدیران بر این امور واقف هستند و احساس رضایت کردند و هم‌اکنون مرحله سوم بازرسی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در 50 اداره کل استان طرح تذکر لسانی اجرا شده و گزارش‌های آن ماهانه به دبیرخانه ستاد احیای استان منعکس می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با توجه به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان‌ها اذعان داشت: در حال حاضر در 14 شهرستان بازرسی به عمل آمده و با مکاتبات لازم شهرستان‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعال شده‌اند، همچنین در پایگاه‌های مقاومت شورای امر به معروف تشکیل شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان فرهنگ عمومی مردم شود و تذکر لسانی فقط گفتن و رفتن است ما باید در سطح ادارات از خود کارکنان و در سطح بازار از بازاریان در زمینه تذکر لسانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول