اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه اعتماد ایرانیان:

سرمایه‌گذاری در ورزش را امر به معروف می‌دانیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش را امر به معروف و واجب می‌دانیم.

سرمایه‌گذاری در ورزش را امر به معروف می‌دانیم
احمد حاجی‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مشهد اظهار داشت: موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خدمت به جوانان این مرز و بوم را از وظایف واجب می‌داند و در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی تصریح کرد: هدف موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان از سرمایه‌گذاری در ورزش در وهله اول امر به معروف در راستای فرامین دین اسلام است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اعتماد ایرانیان با اشاره به هدف دوم این موسسه در سرمایه‌گذاری در ورزش گفت: با توجه به نیاز ضروری ورزش خراسان‌رضوی بر خود واجب دیدیم تا در ورزش سرمایه‌گذاری کرده و در خدمت جوانان و نوجوانان استان باشیم.
حاجی‌زادگان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش را هزینه نمی‌دانیم ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع ‌کردیم و در حال حاضر بر خود واجب می‌دانیم که در عرصه ورزش حضور داشته ‌باشیم.
وی افزود: امسال نخستین سال فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی اعتماد ایرانیان است که در رشته‌های فوتسال و هندبال به طور جدی وارد مسابقات شده‌ایم و امیدواریم با همراهی مسئولان استان، در سال‌های آینده حضور مستمر و پررنگی داشته ‌باشیم.
مدیرعامل باشگاه اعتماد ایرانیان به فعالیت‌های این موسسه در هندبال اشاره کرد و گفت: در زیرگروه لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کردیم و نتایج خوب و درخشانی نیز تا کنون کسب کرده‌ایم و تیم به مرحله نهایی صعود کرده ‌است.
حاجی‌زادگان افزود: در مرحله نهایی درخواست میزبانی خود را ارائه داده‌ایم و از مسئولان چه ورزشی و چه غیر ورزشی استان درخواست داریم تا در امر کسب میزبانی، اعتماد ایرانیان را همراهی کنند تا برای نخستین بار پس از چند سال غیبت مشهد در سطح اول هندبال کشور، شاهد حضور تماشاگران و دوستداران این رشته ورزشی در سالن شهید بهشتی مشهد باشیم.
وی ادامه‌داد: در رشته ورزشی فوتسال نیز با خرید امتیاز در لیگ دسته اول حضور قدرتمندانه‌ای داشته‌ایم و تاکنون در مسابقات نتایج درخور توجهی کسب کرده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه اعتماد ایرانیان اظهار داشت: با حمایت مردم و مسئولان امیدواریم سال آینده فوتسال خراسان‌رضوی را صاحب دو نماینده در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کنیم.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول