اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 4

100 برنامه فرهنگی دهه فجر در بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر بابل گفت: ایام الله دهه فجر 100 برنامه فرهنگی، علمی و ورزشی در بابل برگزار می‌شود.

100 برنامه فرهنگی دهه فجر در بابل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد جانی‌روشن صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی ملت ایران به پیروزی رسید و دهه مبارک فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر 14 کمیته مختلف در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل شده، تصریح کرد: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور که مصادف با شهادت امام حسن عسگری (ع) است زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیاء بابل و همزمان با آن در تمامی مدارس بابل نواخته می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بابل بیان داشت: با توجه به اینکه بعد از گذشت 34 سال، آغاز امامت امام زمان (عج) با ایام الله دهه مبارک فجر مصادف شده مراسم دعای ندبه در مسجد مقدس محدثان و جشن باشکوهی با حضور دانش‌آموزان در مصلی جمعه بابل برگزار می‌شود.
جانی‌روشن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در میدان ولایت و یکی از مراکز شهر امیرکلا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان، مسابقه کتابخوانی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، نشست و همایش‌های سیاسی با عنوان بصیرت‌افزایی، اعزام مبلغ و روحانی به مدارس و مساجد شهرستان، افتتاح پروژه‌های عمرانی، افتتاح دو خانه عالم در روستای درون‌کلا و ارمک، برگزاری نمایشگاه قرآنی در موسسه قرآنی آل‌ یاسین، برگزاری محفل انسی با قرآن کریم در شهر گتاب را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد دهه فجر بابل برشمرد.
جانی‌روشن نورافشانی پنج نقطه از شهر بابل در شب 22 بهمن، برپایی ایستگاه نقاشی و ایستگاه قرآنی، قرآن بخوان و جایزه بگیر و رژه موتورسوران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر بابل عنوان کرد.
دبیر ستاد دهه فجر بابل با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی، علمی و ورزشی در بابل برگزار می‌شود، بیان داشت: در پایان دهه فجر در جلسه‌ای از پنج خبرنگار و پنج اداره برتر تجلیل می‌شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر بابل نیز اضافه کرد: همزمان با 34 بهار آزادی زنگ انقلاب، 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) در تمام مدارس بابل نواخته می‌شود.
رضا حسینجان‌زاده اذعان داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام سخنران به تمام مدارس بابل، نشست‌های مختلف روشنگری، برگزاری مسابقه پژوهش و تحقیقات ویژه فرهنگیان، برگزاری مسابقات ورزشی و علمی، برگزاری نشست‌های سیاسی ویژه فرهنگیان، برگزاری نمایشگاه عکس، توزیع پوستر و بروشور از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تجلیل از دانش‌آموزان علمی و فرهنگی و شرکت پرشکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های مهم فرهنگی آموزش و پرورش بابل است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول