اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم حفظ تعادل در برنامه‌های ایام دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره بر لزوم حفظ تعادل در برنامه‌های ایام دهه فجر گفت: رویکرد برنامه‌ها برای اقشار مختلف باید متناسب با مخاطب طراحی شود.

لزوم حفظ تعادل در برنامه‌های ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز احمدی در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه‌های زیادی به مراسم 22 بهمن ایران دوخته شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی هر چه بهتر انجام شود، نتایج بهتری دریافت می‌شود.

وی دهه فجر را یک فرصت عالی برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این ایام فرصت مطلوبی برای نظام محسوب می‌شود، چرا که فرصت تکرار موفقیت‌ها را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت برنامه‌ریزی برای نسل جدید انقلاب در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام باید منطبق با سلیقه جوانان باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده برای اعزام زائر به حرم امام راحل در دهه فجر به ویژه روز 12 بهمن ماه اضافه کرد: این طرح پیشنهاد قابل توجهی است که نحوه اجرای آن باید بررسی شوند.

احمدی بر پر رنگ دیده شدن نقش زنان در برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: این موضوع به معنی عدم توجه به مردان نیست، بلکه به معنی ادای حق مطلب است.

وی موفقیت و موقعیت زنان ایران را در جهان امروزی بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: سیاست برخورد دنیای استکبار و حملات آنها در این حوزه موجب عدم امکان ارائه توانایی‌های بانوان ایرانی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت ارزیابی برنامه‌های اجرا شده تاکید کرد و گفت: لازم بود فرم‌های ارزیابی نیز در بین ارگان‌ها توزیع شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی انجام شده برای ایام دهه فجر باید به ابتکارات و نوآوری‌ها توجه بیشتری شود.

احمدی طرح آموزش و پرورش را برای حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان در راهپیمایی روز 22 بهمن را طرح ابتکاری خوبی برشمرد و اضافه کرد: اجرای هفت جشنواره در مرکز هفت شهرستان نیز از برنامه‌های شاخص است.

وی بر تطبیق برنامه‌های با روزهای نامگذاری شده در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: در برگزاری برنامه‌ها از توانمندی بخش خصوصی هم استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: باید از افراط و تفریط در برنامه‌ریزی‌ها پرهیز شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌‌های استدلالی گفت: باید تعادلی بین برنامه‌های احساسی و استدلالی وجود داشته باشد.

در ادامه جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان کمیته آموزش و پرورش را یکی از کمیته‌های فعال ستاد دهه فجر عنوان کرد و افزود: به دلیل گستردگی انسانی آموزش و پرورش این کمیته همکاری خوبی با سایر کمیته‌ها نیز دارد.

امیر نظری از مسئولان برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن درخواست کرد، اقلام فرهنگی تهیه شده برای روز راهپیمایی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا به صورت منظم در بین دانش‌آموزان توزیع شود.

وی اجرای سرود دسته جمعی با مشارکت یک هزار 350 دانش‌آموز را از برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش در روز 22 بهمن ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول