اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد

دهه فجر فرصت مغتنم تبیین آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد کاظمی دهه فجر را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی مطلوب دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: باید نسل‌های جدید را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا و خاطرات شیرین پیروزی انقلاب را برای آن‌ها به نحو مطلوب بازگویی کرد.

دهه فجر فرصت مغتنم تبیین آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مراد کاظمی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی باید همه کمیته‏های این ستاد نسبت به انجام وظایف محوله کوشا بوده تا خللی در این راستا ایجاد نشود.
وی تصریح کرد: در راستای برگزاری آیین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید تنها به انجام برنامه‎های معمول اکتفا کرد بلکه این برنامه‌ها نیازمند تنوع و نوآوری در شکل و اجراست که تمام کمیته‎ها باید باید در این راستا فعال باشند.
فرماندار شهرکرد به برنامه ستاد دهه فجر این شهرستان برای معرفی و تشویق فعال‌ترین کمیته دهه فجر اشاره کرد و گفت: همچنین هر طرح ابتکاری و جدیدی که از سوی افراد و کمیته‌ها در همین راستا ارائه و مورد پذیرش مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد تشویق خواهد شد.
وی ادامه داد: تهیه برترین کلیپ برای پخش در مراسم‎های دهه فجر، انجام برترین تزئین با کمترین امکانات و استفاده از کمک‎های مردمی، ارائه طرح نو و ابتکاری، ارائه برترین گزارش‎ها و فعالیت‎ها، ارائه و تبیین ناگفته‎های انقلاب به شیوه مناسب و مشارکت دادن بیشترین مخاطب مردمی در برنامه‎ها از جمله مهم‎ترین شاخص‎ها در راستای انتخاب و معرفی برترین کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان است.
کاظمی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی مطلوب دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد تا نسل‌های جدید را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شده و خاطرات شیرین پیروزی انقلاب را برای آن‌ها به نحو مطلوب بازگویی کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد نیز در این نشست اظهار داشت:  فعالیت کمیته‌های ستاد دهه فجر به نوعی مکمل یکدیگر است و بنابراین اگر کمیته‎ای نتواند کارش را به خوبی انحام دهد، به کار دیگر کمیته‎ها نیز خلل وارد می‎کند.
یدالله گودرزی به اهمیت و جایگاه کمیته اطلاع‌رسانی در میان سایر کمیته‌ها اشاره کرد و افزود: اگر این کمیته در انجام ماموریت خود موفق عمل نکند، در این صورت گویی هیچ کاری صورت نگرفته است.
وی بر ضرورت مستندسازی برنامه‎ها و فعالیت‌های دهه فجر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‎ها در قالب عکس و کلیپ ثبت و ضبط شده و به روابط عمومی فرمانداری تحویل داده شود.
گودرزی همچنین به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح باشد از جمله وظایفی است که باید در این راستا انجام داد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول