اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شوسف:

دهه فجر دهه تبلور ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار شوسف دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم دانست و گفت: دهه فجر دهه تبلور و متجلی شدن ارزش‌های اسلامی است.

دهه فجر دهه تبلور ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین هاشمی صبح امروز در جلسه تشکیل ستاد دهه فجر شهر شوسف اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید و اسلام جان تازه‌ای یافت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با اتحاد و انسجام اسلامی در برابر ظلم و ستم به پا خواستند، تصریح کرد: برپایی قیا‌م‌ها و پیروزی ملت ایران در کودتاهای مختلف دشمن در زمان رژیم ستم‌شاهی زمینه‌ها را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

بخشدار شوسف ادامه داد: رژیم طاغوت با آن همه ادعا و حمایت کشورهای غرب و شرق، بالاخره با اراده و غیرت اسلامی ملت ایران و یکپارچگی مردم فهیم سرنگون شد.

هاشمی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، افزود: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستم‌شاهی را شکست و سبب حیرت آنان شد.

وی یادآور شد: این پیروزی ارزشمند با جان‌فشانی و ایثارگری‌های بسیاری از شهدا و افراد جامعه اسلامی محقق شد و برای حراست و پاسداری از آن باید همیشه ولایت‌مدار و در خط ارزش‌های اسلامی باقی بمانیم.

بخشدار شوسف نگرش اسلامی، بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا هر زمان که جامعه و ملت اسلامی حول قرآن و ولایت‌فقیه با وحدت و بصیرت دینی حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آنها هرگز بر امت اسلامی رخنه نمی‌کند.

هاشمی تفرقه، نفاق، تبعیت از فرهنگ غرب، انحراف از خط ولایت و عدم دوراندیشی اسلامی را سبب ایجاد روزنه برای نفوذ دشمن بر ملت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: نفاق، ایجاد تفرقه و انحراف امت از مسیر ولایت از خواسته‌ها و دسیسه‌های دیرینه دشمنان این نظام بوده و هست که به هر طریقی درصدد تحقق آن هستند.

وی یکی از پیامدهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلامی در این کشور و بیداری اسلامی حاصل شده در منطقه عنوان کرد و افزود: صدا و ندای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بعد گذشت 32 سال از عمر این انقلاب به گوش ملت‌های منطقه رسیده و آنها برای نجات از ظلم و حذف دیکتاتورهای کشور خویش از انقلاب اسلامی و ویژگی‌های این انقلاب الگوبرداری می‌کنند.

بخشدار شوسف یادآور شد: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم است، هم‌چنین دهه فجر دهه تبلور و متجلی شدن ارزش‌های اسلامی است.

هاشمی با بیان اینکه دهه فجر امسال با هفته وحدت تقارن یافته است، تصریح کرد: این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر نیز هفته وحدت را گرامی می‌داریم.

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از اصول و پایه‌های نظام اسلامی است.

بخشدار شوسف یادآور شد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح از مهم‌ترین موارد بحث انتخابات است و کاندیدایی اصلح است که متدین، مدبر، ولایت‌مدار، دلسوز مردم، مردمی و حافظ ارزش های اسلامی باشد.

هاشمی غبارروبی مزارشهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی را از اهم برنامه‌های دهه فجر امسال در بخش شوسف عنوان کرد.

مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف نیز در این جلسه افزود: گرامیداشت دهه فجر گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و الهی است که باید به این مناسب مهم توجه لازم و کافی توسط آحاد مردم صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم لطفی یادآور شد: مهم‌ترین رویداد سیاسی سال‌جاری در این نظام بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح افراد در این انتخابات بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از حضور حداکثری و پرشور توام با شعور دینی مردم در انتخابات و سایر صحنه‌ها در هراس است و ملت نیز در این انتخابات با حضور پرشور خود باری دیگر از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه حمایت می‌کنند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف تصریح کرد: کاندیداها باید درد دین و ولایت داشته باشند و نامزدهایی کارآمد و اصلح هستند که سنگ دین و ولایت به سینه زدن را در عمل و کردار خویش رعایت کنند نه اینکه سنگ بیگانگان، و آب در آسیاب دشمن بریزند.

لطفی با بیان اینکه امسال تقارن دهه مبارک فجر و هفته وحدت را پیش‌رو داریم، گفت: دهه مبارک فجر سر آغاز احیای اسلام ناب محمدی در عصر حاضر است و از این زمان بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) امت‌ها یکی پس از دیگری بیدار شدند و دریافتند که می‌توانند با مقاومت و فریاد عدالت‌خواهی در برابر ظلم ایستادگی کنند.

در ادامه این جلسه سایر اعضای ستاد دهه فجر شهر شوسف نظرات و پیشنهادات خویش را ارائه کردند.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول