اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های دهه‌فجر امسال پربارتر باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موفت ارومیه گفت: با توجه به توطئه‌های استکبار باید برنامه‌های دهه فجر امسال پربارتر از برنامه‌های دهه فجر سال‌های گذشته باشد.

برنامه‌های دهه‌فجر امسال پربارتر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و آغاز جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام، اظهار داشت:  بهمن ماه یاد آور حماسه بزرگ ملت ایران است که در آن ملت ایران با دست‌های خالی در مقابل توپ و تانک رژیم خودکامه طاغوت به پیروزی رسید.

وی با تجلیل از مبارزان شهر ارومیه در حادثه تاریخی 2 بهمن سال 57، تصریح کرد: این روز به یاد ماندنی روز حماسه بزرگ مردم ارومیه است که در آن مجاهدان انقلابی به فرماندهی حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه ارومیه در درگیری مسلحانه با تانک‌های رژیم شاه، اولین نبرد مسلحانه با طاغوت را سازماندهی کردند. 

این مسئول با تاکید بر ثبت رسمی این روز تاریخی در تقویم ایران اسلامی، افزود:  این روز باید برای همیشه تاریخ به عنوان روز عزت و عظمت، شجاعت و شهامت مردم آذربایجان غربی زنده و جاوید بماند. 

بابازاده در بخش دیگری از خطبه‌ها با تاکید بر اهمیت تقوا در یک جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: تقوی عامل کامیابی انسان‌های بزرگ است.

وی ادامه داد: مجلس در روند توسعه، قانونگذاری و نظارت بر ارکان دیگر نظام نقش اساسی دارد و باید کسانی انتخاب و به مجلس راه یابند که از هر نظر در شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی باشند. 

این مسئول ولایتمداری، تقوا، تعهد، توانایی و شجاعت و شهامت را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست و گفت: انتخاب نمایندگان اصلح و حضور پر شور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

بابازاده اظهار داشت: از زمانی که فعالیت‌های انتخاباتی در ایران آغاز شده دشمنان نیز به انواع ترفندها وارد میدان شده تا در روند انتخابات اخلال ایجاد کنند و لازم است تا مردم و کاندیداها در این زمینه هوشیار باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول