اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور موزه‌‌های سازمان میراث فرهنگی خبر داد

افتتاح ساختمان «گنجینه امن» تبریز در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور موزه‌‌های سازمان میراث فرهنگی از افتتاح فاز نخست ساختمان «گنجینه امن» منطقه آذربایجان ‌شرقی در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح ساختمان «گنجینه امن» تبریز در دهه فجر

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌ شرقی، ابراهیم حجری اظهار کرد: فاز اول ساختمان «گنجینه امن» منطقه آذربایجان‌ شرقی در ایام دهه مبارک فجر با زیربنای یک‌هزار و 500 مترمربع در شهر تبریز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ این ساختمان مجهز تاکنون 4 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه دربر داشته که شامل بخش انبارها، قسمت اداری، دو آزمایشگاه شیشه و کاغذ و البته کارگاه مرمت اشیاست. 

حجری ادامه داد:‌ یکی از ویژگی‌های اصلی موزه‌های منطقه‌ای بخش مخزن امن و مجهز آنهاست، به این ترتیب که این مخازن قادر خواهند بود بخش زیادی از اشیای تاریخی فرهنگی استان‌ها را در شرایط استاندارد نگهداری و محافظت کنند.

مدیرکل امور موزه‌‌های سازمان میراث فرهنگی گفت: برای ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است که متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول