اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی فیروزکوه خبر داد

اجرای آبیاری تحت فشار در زمین‏های 3 هزار مترمربعی

خبرگزاری فارس: رئیس جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه از کاهش معیارها و اجرای طرح آبیاری تحت فشار در زمین‏های 3 هزار مترمربعی در فیروزکوه خبر داد.

اجرای آبیاری تحت فشار در زمین‏های 3 هزار مترمربعی
روح‏الله درویش‏خضری در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرستان فیروزکوه با توجه به اعتبارات خوبی که در جلسه شورای برنامه‏ریزی استان تهران برای اجرای طرح‏های آبیاری تحت فشار برای جهادکشاورزی در نظر گرفته شده، در اجرای این طرح در مقام دوم استان تهران قرار گرفت.
درویش‏خضری ادامه داد: جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه این طرح را در اولویت‏های کاری خود قرار داده و اقدامات خوب را توانسته است در 9 ماهه سال جاری انجام دهد.
رئیس جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: برای تحقق کامل تعهدات خود، زمین لازم برای اجرای این طرح را به 3 هزار مترمربع کاهش داده‏ایم.
درویش‏خضری افزود: کشاورزان می‏توانند با تبدیل اراضی خود از حالت خرده مالکی و تبدیل شدن به عمده مالکی از طریق تجمیع اراضی با یکدیگر، با همکاری بخشداری‏ها و شوراهای روستاها از این فرصت طلایی که تدبیر دولت در راستای بهینه‏سازی مصرف آب است، به خوبی استفاده کنند.
رئیس جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه افزود: کشاورزان می‏توانند با همکاری بسیار خوب بانک‏های عامل و صندوق حمایت از بخش کشاورزی از تسهیلات بلاعوض این طرح برخوردار شوند.
درویش‏خضری اضافه کرد: جهادکشاورزی به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی بر مراحل مختلف عملکرد آنها نظارت می‏کند تا کشاورزان بتوانند با رضایت کامل و بدون انحراف، این طرح را در اراضی خود به خوبی پیاده‏سازی کنند و از مزایای آن بهره ببرند.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول