اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

ترور دانشمندان ایرانی طبل رسوایی استکبار را به صدا درآورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و نخبگان علمی طبل رسوایی استکبار جهانی را در مبارزه بیهوده با پیشرفت‌های علمی ایران به صدا درآورد.

ترور دانشمندان ایرانی طبل رسوایی استکبار را به صدا درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: اقدامات کثیف دشمن در ترور نخبگان ایران نشان روشنی از استیصال آنهاست که سعی می‌کنند به هر بهانه‌ای ایران را تحت فشار قرار دهند.
وی این تحرکات را در آستانه انتخابات فقط با قصد سرد کردن فضای حضور مردم توصیف کرد و افزود: دشمن با تهدید، تحریم، ترور و صدور قطعنامه‌های متفاوت و فشارهای هسته‌ای و ضد و نقیض حقوق بشر فقط به دنبال پیاده کردن اهداف خود در ایران است تا بتواند ملت ایران را از ادامه مسیر ناامید و ناراضی کند.
علوی تصریح کرد: عرصه انتخابات بهترین میدان مقابله ملت ایران با دشمن فزون‌طلب است که با جاه‌طلبی خود سعی می‌کند تمام پیشرفت‌های ملت ایران را نادیده گرفته و با تبلیغات منفی مردم دنیا را نسبت به ایرانیان بدبین کند.
این مسئول با برشمردن برخی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در آستانه سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد این انقلاب صدای بیدارباش به تمام نظام‌های دنیا بود تا بدانند تنها راه غلبه بر دشمن مقاومت و ایستادگی است که امروز در قالب نهضت‌های بیداری‌بخش این ایده و تفکر را می‌بینیم.
به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود به یوم باشکوه 28 صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام در ایام پربرکت هدایت جامعه در یک مجموعه به یادماندنی سیره و سلوکی جاودانه بر جای گذاشتند تا امت‌های اسلامی با تبعیت از آن بتوانند اداره جامعه را عهده‌دار شوند.
علوی افتخار ایرانیان را به وجود بارگاه امام رضا (ع) دانست و بیان کرد: امام رضا (ع) بزرگ‌ترین ثروت ملت ایران است و همه در 30 صفر عرض ارادتی شایسته به امام هشتم شیعیان داریم.
وی همچنین هفته وقف را گرامی داشت و از این سنت حسنه به عنوان یادگار جاودانه نبی مکرم اسلام یاد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول