اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس:

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه‏ای برای غرب ندارد/ایرانی‏ها با این اقدامات قوی‏تر می‏شوند

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان ایرانی نتیجه‏ای برای غرب ندارد و تجربه نشان داده است که ایرانی‏ها با این اقدامات روزبه‌روز قوی‏تر می‏شوند.

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه‏ای برای غرب ندارد/ایرانی‏ها با این اقدامات قوی‏تر می‏شوند
شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: غرب که امروز راه فراری از باتلاقی که در آن گرفتار آمده است، برای خود نمی‏بیند به ناچار به ترور دانشمندان ایرانی دست می‏زند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هسته‏ای کشورمان ادامه داد: مردم ایران با دیدن این صحنه‏ها روزبه‌روز قوی‏تر می‏شوند.
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مانور جان‏ بر کفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‏های خلیج همیشه فارس افزود: این مانور در دوره‏ای به اجرا درآمد که تهدیدهای استکبار جهانی در حال بالا گرفتن بود.
وی ادامه داد: این مانور از طرفی نشان‏دهنده مواضع منطقی و در عین حال مقتدرانه ایران اسلامی بود و از سویی دیگر عدم عقب‏نشینی نظام اسلامی از مواضع به‌حق خود در قبال فشارهای نظام سلطه را به رخ جهانیان کشید.
رامین، مانور را جایگزینی مناسب برای نشان دادن توان نظامی کشور خواند و افزود: در دنیای امروز ملل جهان برای به رخ کشیدن قدرت نظامی و تدافعی خود به دشمنان در عوض لشگرکشی حقیقی از مانور و نمایش قدرت استفاده می‏کنند.
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما به حد کافی از اقتدار لازم برخوردار باشیم، هیچ‏گاه نیاز به لشگرکشی‏های واقعی نخواهیم داشت.
وی با اشاره به تجاوز نظامی آمریکا به کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: نمونه چنین رفتاری از سوی مجموعه نظامی ایالات متحده پیرامون کشورهایی نظیر عراق و افغانستان دیده شد.
رامین افزود: زمانی یک لشگرکشی واقعی روی می‏دهد که جهان، اقتدار و توانایی ملتی که به لحاظ منابع اقتصادی و حوزه تاثیرگذاری سیاسی، چشم طمع استکبار جهانی و نظام سلطه را به خود معطوف ساخته، باور نکند.
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما نمایش قدرت در قالب مانور نظامی از سوی ملتی که از اقتدار کافی برخوردار است، همه برنامه‏های جهان‏خواران در آن کشور را خنثی می‏سازد.
وی حمایت مردم را مهم‏ترین سلاح اقتدار ایران اسلامی خواند و افزود: امروزه ایران اسلامی نه تنها بر قدرت نظامی حاصل از دانش بومی تسلیحاتی خود متکی است بلکه حمایت و حضور مردم را به عنوان اصلی‏ترین سلاح خود در برابر دشمنان این مرزوبوم تلقی می‏کند.
رامین تصریح کرد: مردمی که با درس‏های برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و حفظ وحدت و یکپارچگی خود حول محور ولایت فقیه همچنان راه توسعه و پیشرفتی مبتنی بر اصول اساسی نظام را دنبال می‏کنند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول