اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

ترور دانشمندان هسته‌ای مذبوحانه ‌است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای از نظر همه افراد کار مذبوحانه‌ و ددمنشانه محسوب می‌شود.

ترور دانشمندان هسته‌ای مذبوحانه ‌است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشور اظهار داشت: شهادت دانشمندان هسته‌ای کشور ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای در راستای تضعیف روحیه مردم است افزود: شهادت دانشمندان هسته‌ای نشان از فعالیت‌های منسجم دشمنان در راستای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی از روند برنامه‌های هسته‌ای ایران بیان داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران پس از بازدید بازرسان آغاز شده و شاهدی بر جاسوس بودن این افراد است.

وی با بیان اینکه این جاسوسان افراد تاثیر گذار در برنامه هسته‌ای ایران را شناسایی کرده‌اند، افزود: برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای از بین بردن دانشمندان هسته‌ای و تبدیل ایران هسته‌ای به ایران غیر هسته‌ای وابسته است.

عبادتی ادامه داد: فتح قله‌های پیشرفت و ترقی از جمله در برنامه‌های هسته‌ای موجب شده است تا دشمنان به فکر ترور اندیشمندان ایرانی افتاده و مانع توانمندی‌های ایران در عرصه‌های مختلف شود.

وی با اشاره به اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای از نظر همه افراد کار مذبوحانه‌ای محسوب می‌شود، تصریح کرد: با ترور اندیشمندان کشور نه تنها کشور از وجود چنین افرادی بی‌بهره نمی‌شود، بلکه ادامه دهندگان راه این شهدا با تلاش بیشتری راه آنان را پیموده و دستاوردهای بیشتری را تقدیم انقلاب می‌کنند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بیان داشت: اقدامات و پیشرفت‌های کشور قائم به افراد نبوده و متوقف نمی‌شود، بلکه دانشمندان جوان به عنوان ادامه دهندگان راه این شهدا نسل‌های بعدی را نیز از این علم و آگاهی سیراب می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حفظ سرمایه‌های هسته‌ای و علمی کشور تاکید کرد و بیان داشت: همچنان که برای سیاسیون اقدامات حفاظتی صورت می‌گیرد، باید برای دانشمندان و افراد تاثیر گذار علمی نیز به عنوان سرمایه‌های علمی کشور مراقبت‌های لازم به عمل آید.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول