اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ترور دانشمندان برای ممانعت از خودکفایی علمی ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیشرفت‌های دانشمندان هسته‌ای و جوانان ایرانی را تیری در چشمان استکبار جهانی دانست و گفت: ترور دانشمندان ایرانی با هدف ممانعت از خودکفایی علمی ایران صورت می‌گیرد.

ترور دانشمندان برای ممانعت از خودکفایی علمی ایران است
حمزه‌علی علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه پیشتازی ملت ایران در عرصه‌های مختلف خواب را از چشم دشمنان ربوده است، اظهار داشت: آنها برای مقابله با پیشرفت‌ عرصه‌های مختلف کشور دست به هر کاری می‌زنند به طوری که جریان پس از انتخابات 88 نیز در این راستا و با هدفی بالاتر یعنی براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود.
به گفته وی، توانایی و استعدادهای نهفته ملت بزرگ ایران که تا دیروز به خاطر سرکوب‌های حکومت طاغوت نهفته مانده بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی روزبه‌روز شکوفاتر می‌شود.
علیخانی گام‌های راسخ و بلند دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی را موجب ناامیدی و ترس سران استکبار خواند و افزود: این همت نه تنها موجب خودکفا شدن کشور در بخش‌های مختلف و به ویژه علمی شده، بلکه دشمنان اسلام و نظام را به خشم آورده است.
جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان کینه دشمنان به ویژه آمریکا از این نظام اسلامی را کینه‌ای قدیمی خواند و اذعان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر برچیده شدن بساط ظلم در کشور، کاخ آمال استکبار برای غارت منابع و سرمایه‌های کشور ایران اسلامی نیز ویران شد.
وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه دانشمندان شهید کشورمان اظهار داشت: قدرت‌های سلطه‌جو و استکبار که همواره سعی بر سلطه بر علم جهان را دارند و اکنون که هدف آنها به رویا تبدیل شده است، با چنین اقداماتی می‌خواهند به اهداف خود برسند.
علیخانی خاطر نشان کرد: اما آنها نمی‌دانند که با قتل یک دانشمند در ایران، چند دانشمند جوان دیگر به صحنه می‌آیند.
وی با یادآوری اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی سبب شده است تا قدرت‌های استکباری استفاده از هر نوع ابزار و روشی برای قبضه کردن و جلوگیری از پیشرفت ‌علم و فناوری را برای خود مشروع کنند، تصریح کرد: ترور، شهادت و هر برنامه‌ای که ضربه‌ای به پیشرفت ایران بزند در دستور کار استکبار قرار می‌گیرد.
جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: پیشرفت‌های علمی ملت ایران در موضوع هسته‌ای و جواب قاطع مسئولان به سران ظلم در دفاع از حق مسلمی که پیشرفت‌های چشمگیر را برای این کشور به دنبال خواهد داشت، دشمن را مجبور به این اقدام کور و ناجوانمردانه می‌کند.
علیخانی خاطر نشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به خوبی نشان می‌دهد که قدرت‌های استعمارگر از تلاش‌ها و اقدامات چند ساله خود مبنی بر مجبور کردن نظام اسلامی ایران به تسلیم و عقب‌نشینی در مسئله هسته‌ای از راه‌های سیاسی و یا فشارهای اقتصادی مایوس شده‌اند.
وی در پایان گفت: این اقدامات کور نه تنها نمی‌تواند این ملت را در حرکت برای به دست آوردن حق مسلم خود متوقف ‌کند بلکه با این کار سایر دانشمندان و دانشجویان جوان در عزم خود برای رساندن ایران اسلامی به قله‌های علم و فناوری مصمم‌تر می‌شوند.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول