اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بیانگر ضعف دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس بیانگر ضعف دشمنان در برابر پیشرفت‌های ایران است.

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بیانگر ضعف دشمنان است
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: دشمن فهمیده است با تحریم نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را سد کند از این‌رو دست به ترور فیزیکی دانشمندان می‌زند تا از این طریق مانع موفقیت‌های هسته‌ای ایران شود.
 
*انتخابات خون تازه‌ای به پیکر انقلاب وارد می‌کند
امام جمعه شهر فردوس با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خون تازه‌ای به پیکر انقلاب و کشور وارد می‌شود.
حسینی اظهار داشت: فرآیند انتخابات باید به‌ گونه‌ای انجام شود تا مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای چشم دشمنان را کور کنند.
وی افزود: احترام به انتخابات، سلامت انتخابات، رقابتی بودن، امانتداری مجریان و قانونمندی انتخابات از مهم‌ترین عواملی است که باید در طراز جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه فردوس انتخابات را محترم دانست و تصریح کرد: انتخابات مظهر حضور مردم و محصول آن مظهر رأی و خواست مردم است.
حسینی یادآور شد: اگرچه انتخابات یک رقابت است ولی باید در این رقابت از تهمت‌زنی و اثبات فردی با نفی دیگران پرهیز کرد.
وی گفت: در انتخابات باید قانون رعایت شود و در کشور هیچ چیز بالاتر و عزیزتر از قانون نیست از این‌رو کاندیدای انتخاباتی نیز باید توجه داشته باشند که وعده‌های خلاف قانون اساسی به مردم ندهند.
امام جمعه فردوس به تلاش‌های آمریکا و استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشور ایران اشاره کرد و افزود: تحریم بانک مرکزی و نفت جمهوری اسلامی ایران و به کار گرفتن ادبیات زور هیچ تاثیری در روند پیشرفت ایران اسلامی ندارد.
حسینی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که ما در موضع ضعف نیستیم بلکه در موضع برتری مانند جنگ بدر و خیبر قرار داریم و اگر لازم باشد با حربه‌های مختلفی هم‌چون بستن تنگه هرمز پوزه آنها را به خاک می‌مالیم.
وی یادآور شد: مردم ایران با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات، پاسخ قاطع و محکمی به دشمن می‌دهند و بار دیگر ثابت می‌کنند که همواره پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه هستند.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول