اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

ترور دانشمندان موجب مصمم‌تر شدن ملت ایران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که اقدامات مذبوحانه‌ای مانند ترور، جوانان برومند این سرزمین را به ادامه مسیر صحیح شهیدان بزرگوار، مصمم‌تر می‌کند.

ترور دانشمندان موجب مصمم‌تر شدن ملت ایران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی عصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خدابنده با تسلیت شهادت مصطفی احمدی روشن دانش آموخته ممتاز دانشگاه صنعتی شریف، اقدامات کور استکبار را محکوم کرد.
وی با بیان اینکه همه ملت رشید و استوار ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ علمی و دانشگاهی کشور، عداوت دشمن از علم و پیشرفت اسلامی را درک می‌کنند، افزود: این اقدامات نشانی آشکار از جهت‌گیری و حرکت صحیح علمی کشور و جنبش نرم‌افزاری طراحی شده به دست جوانان دانشمند در راستای فرمایشات هدایت‌گرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
معاون فرماندار خدابنده تصریح کرد: با توجه به این گونه اقدامات نفرت ‌انگیز و ددمنشانه دشمنان و معاندان علم و آزادی نشان می‌دهد که آنها تلاش دارند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند.
وی گفت‌: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که اقدامات مذبوحانه‌ای از این دست، جوانان برومند این سرزمین را به ادامه مسیر صحیح شهیدان بزرگوار، مصمم‌تر می‌‌کند.
خلجی بیان داشت: چنین اقداماتی موجب پیوستن بیشتر جوانان به جنبش‌های علمی و تکنولوژیک و تحرک‌های بیشتر در زمینه دستیابی به فناوری‌های نوین و درنوردیدن مرزهای علوم و دانش فرا نوین را نوید می‌دهد.
وی با اشاره به در پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ‌افزود‌: مردم شهرستان خدابنده در همه انتخابات گذشته بیشترین درصد مشارکت را در بین شهرستان‌های استان زنجان داشته‌اند‌.
معاون فرماندار خدابنده با تبیین شرایط کاندیدای اصلح گفت‌: ولایت‌مداری‌، تدین و تعهد از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها است.
وی بیان داشت: به لطف انقلاب اسلامی ایران‌، جوانان غیور میهنمان همواره در قله‌های ترقی و پیشرفت‌، پرچم ایران را برافراشته‌اند‌.
خلجی تصریح کرد: تجربه نشان داده هرچقدر فشارها و تحریم‌های وارده بر ایران بیشتر باشد، حضور مردم در مناسبات پیش رو بیشتر می‌شود‌.
وی تصریح کرد‌: امسال هم در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول