اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 48

ترور دانشمندان مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرخرود مازندران گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران باعث می‌شود مردم برای تعیین سرنوشت خود، در انتخابات مجلس مشارکت پرشورتری داشته باشند.

ترور دانشمندان مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب می‌کند
حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به بیان نورانی امام سجاد(ع) بیان داشت: بر اساس همین فرمایش گهربار دشمنان اسلام نشان دادند که بی‌خرد و نادان هستند و در انفجارهای اخیر عراق و ترور دانشمندان هسته‌ای نیز آن را ثابت کرده‌اند.
امام جمعه سرخرود عنوان کرد: اگر انفجارهای قبل از اربعین در عراق صورت نمی‌گرفت شاهد حضور17 میلیون عاشق و شیفته امام حسین (ع) در کربلا نبودیم و این تعداد با توجه به انفجارهای انجام شده، حاضر شدند در راه امام خود جان دهند.
جباری با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را که با توطئه و طراحی استکبار، اسرائیل و صحنه‌گردانان و مزدوران داخلی شان صورت گرفت، اذعان داشت: تا قبل از این حادثه ممکن بود مردم نسبت به امر انتخابات حساسیت لازم را نشان ندهند امام با این ترور، به فضل الهی خواهیم دید که ملت ما همچون گذشته مشت محکمی با مشارکت حداکثری به دهان آمریکا و اسرائیل خواهند زد.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول