اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس مطرح کرد:

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران خط بطلانی بر نظریات لیبرالیستی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان‌دهنده به پایان رسیدن نظریات لیبرال است.

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران خط بطلانی بر نظریات لیبرالیستی

سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با مقوله وحدت اصولگرایان اظهار داشت: کشورهایی که در تمام طول تاریخ سعی در معرفی خود به عنوان ناجی ملت‌های دیگر و مخالف تروریست بوده‌اند  و با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان دادند که از استدلال و منطق ضعیفی برخوردارند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان ایران باید بدانند که چنین اقداماتی نه تنها نمی‌تواند به عنوان مانعی بر سر راه ملت ایران در راستای رسیدن به اهداف نظام شود بلکه عزم ملت را راسخ‌تر و اراده آنان را در پیگیری اهداف و برنامه‌ها قوی‌تر از قبل می‌کند.

وی با تأکید بر این مطلب که نباید چنین اقداماتی را بی پاسخ گذاشت، گفت: نباید با اقداماتی از قبیل ترور نخبگان و دانشمندان کشور از موضع ضعف و تدافعی برخورد کرد و چنین اقداماتی از طرف دشمنان استکباری چاره‌ای جز  تنبیه دشمنان را باقی نمی‌گذارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وجود زمزمه‌های تحریم نفتی کشورهای بلوک شرق علیه ایران اظهار داشت: طرح چنین مباحثی از جانب دشمنان ایران به منظور ایجاد خلل در روند رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود اما خود آن‌ها نیز می‌دانند که بدون نفت ایران نمی‌توانند به شکل گذشته به اداره و ادامه امور بپردازند.

قاضی‌زاده ادامه داد: هر تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران فرصت محسوب می‌شود و با توجه به وجود وابستگی شدید اقتصاد ایران به نفت و صادرات آن، تحریم نفتی ایران در صورت اجرا می‌تواند فرصت بزرگ ملت ایران برای رهایی از وابستگی به نفت باشد که توسط دشمنان در اختیار ما گذاشته می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وحدت طیف‌های مختلف اصولگرایی اظهار داشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان و جبهه متحد اصولگرایی برای رسیدن به وحدت و ارائه لیست واحد اصولگرایان اقدام به برگزاری جلسات همفکری و هم‌اندیشی کرده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که جبهه پایداری بنا را بر وحدت اصولگرایان نهاده است، ادامه داد: در طی این جلسات برای رسیدن به لیست مشترک و به حداقل رساندن اختلافات همفکری و تبادل نظر می‌شود تا اصولگرایان با یک ساز و کار مشترک در انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

قاضی‌زاده افزود: چنان‌چه لیست ارائه شده منطبق بر افراد اصلح و قابل دفاع و همچنین افراد دارای مرز روشن با جریانات فتنه و انحرافی و سایر جریانات ضد نظام باشد که مورد توافق همه جبهه‌های اصولگرا، نخبگان و افکار عمومی جامعه نیز باشد، لیستی قابل قبول و موفق است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که باید به جای داشتن نگاه فرد محور با نگاه اصول محور به جریان وحدت نگریست اظهار داشت: با داشتن چنین رویکردی وحدت حداکثری محقق شده و لیستی از افراد ولایت‌مدار و خدمت‌گذار که مورد حمایت مردم و تمام طیف‌های اصولگرایی باشد تهیه می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول