اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

ترور دانشمندان با موضوع انتخابات رابطه مستقیم دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: دشمن در آستانه انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم برای حضور در این عرصه بوده و از همین رو ترور دانشمندان با موضوع انتخابات رابطه مستقیم دارد.

ترور دانشمندان با موضوع انتخابات رابطه مستقیم دارد

سید شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرگزار فارس در چرام اظهار کرد: هدف استکبار و صهیونیسم از ترور دانشمندان این است تا فضای سیاسی و امنیتی کشور را متشنج کنند و با این قبیل ترفندها به اهداف شوم خود دست یابند.

امامی بیان کرد: نظام استکبار به این دلیل که با نظام اسلامی عداوت و دشمنی اعتقادی دارد از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ گونه اقدام براندازانه علیه نظام کوتاهی نکرده است.

وی افزود: تاریخ 32 ساله انقلاب اسلامی مملو از خیانت‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است که در یک برهه از تاریخ جنگ را تحمیل کردند و در مقطعی از زمان گروهی معاند مانند منافقین و مجاهدین را علیه نظام اسلامی ایران وادار به فتنه و توطئه کردند.

بالاترین مقام اجرایی در چرام گفت: اقدام به کودتای نظامی و استفاده از نیروهای لیبرال از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است. 

امامی تصریح کرد: دشمنان پس از این ترفند‌ها رویکرد خود را در مبارزه با انقلاب تغییر داده و سعی کردند با نفوذ در دولت‌های مختلف برنامه‌های خود را اجرایی کنند که در دوران سازندگی و اصلاحات از این حربه‌ها استفاده کردند.

فرماندار چرام با بیان این مطلب که امروزه باوجود این همه تلاش‌های بازدارنده‌ای که نظام استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی برای توقف پیشرفت و توسعه و تعالی انجام داده به نتیجه نرسیده، گفت: امروزه یکی از عوامل پیشرفت نظام جمهوری اسلامی وجود نیروهای دانشمند و خلاق و مبتکر در مجامع علمی و دانشگاهی است.

وی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم با همکاری دو سازمان مخوف  سیا و موساد و با همدستی عوامل داخلی طرحی ریخته و کانون پیشرفت و ترقی علمی ایران را مورد هجوم قرار داده‌اند که ترورهای اخیر از جمله ترور دانشمند جوان مهندس مصطفی احمدی روشن و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش برگرفته از این ترفندها می‌باشد.

امامی هدف دشمن از این ترورها را ایجاد رعب و وحشت در مجامع علمی و دانشگاهی و متوقف کردن پیشرفت‌های علمی و متشنج کردن فضای سیاسی و امنیتی کشور دانست و گفت: این توطئه کور ره به جایی نخواهد برد.

وی گفت: دشمن بداند که ملت ایران و دانشمندان آن پرورش یافته مکتب عاشورا و دست پرورده تفکر ناب محمدی و در رکاب ولایت فقیه هستند و از این توطئه‌ها و ترفند‌ها باکی نداشته و هم چون گذشته بر توسعه توانمندی خود خواهند افزود. 

امامی تصریح کرد: امروزه در بخش رقابت‌های علمی و نظامی دشمنان انقلاب اسلامی قافیه را باخته‌اند و قطعا این حرکت (ترور دانشمند هسته‌ای) در آستانه انتخابات نهم بستر سازی است برای ناآرام کردن وضعیت انتخابات که بیش از پیش می‌طلبد مسئولان و ملت شهید پرور با هوشیاری کامل در مقابل این جنگ مخفیانه دشمن در صحنه حضور داشته و با حضور پرشور در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بار دیگر دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول