اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

تامین اعتبارات مبارزه با ساخت‏وسازهای غیرمجاز در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تامین منابع اعتباری لازم برای ارتقای سطح مبارزه با ساخت ‏و سازهای غیرمجاز در این استان خبر داد.

تامین اعتبارات مبارزه با ساخت‏وسازهای غیرمجاز در تهران

سید محمد موسوی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر مقابله با پدیده شوم تغییر کاربری اراضی زراعی در ردیف اصلی‏ترین برنامه‏های جهاد کشاورزی استان تهران قرار دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه پیش از  این نیز امور مرتبط با ساخت و سازهای غیرمجاز استان تهران با کمبود منابع مالی و اعتباری مواجه بود.

موسوی با قدردانی از استانداری تهران خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه این کاستی‏ها با مساعدت‏های استانداری تهران در حال برطرف شدن است.

 

* مبارزه شایسته جهاد کشاورزی دماوند با تغییر کاربری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نسبت به اجرای طرح‏های کاربردی از سوی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند پیرامون برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، ابراز رضایت کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با مدیریت حمیدرضا خلیلی، دادستان این شهرستان نیز همراه همیشگی مسئولان در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

موسوی مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز را وظیفه‏ای شرعی خواند و افزود: مجموعه جهاد کشاورزی استان تهران با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص صیانت از اراضی زراعی، مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز را وظیفه‏ای دینی و شرعی تلقی می‏کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: از این رو، مدیران استانی و شهرستانی مرتبط با ساخت و سازهای غیرمجاز جهاد کشاورزی در نشست‏های درون‏سازمانی، همواره حضور در گود این تقابل را رزم در میدان جهاد و مرگ در این مسیر را برای خود شهادت تلقی می‏کنند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب سودجویان و فرصت‏طلبان آگاه باشند که سربازان جهاد کشاورزی استان تهران تا پای جان در برابر آنها ایستادگی می‏کنند.

موسوی با تاکید بر جایگاه رسانه‏های جمعی در این خصوص خاطرنشان کرد: مطالبه ما از رسانه‏های گروهی نقاط مختلف این استان همراهی با جهاد کشاورزی در مسیر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب اراضی زراعی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول