اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 315 طرح کشاورزی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از افتتاح 315 طرح کشاورزی در این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 315 طرح کشاورزی در استان اصفهان
محمد نصر امروز در حاشیه چهارمین همایش بررسی چالش‌های زیست‌محیطی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی در دانشگاه کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال 315 طرح در بخش‌های آب و خاک، باغبانی، منابع طبیعی، عشایر و تعاون روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها را بیش از 123 میلیارد تومان و میزان اشتغالزایی آن را 2 هزار و 518  نفر ذکر کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان همچنین با اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد طرح‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال گذشته 220 طرح در بخش کشاورزی استان اصفهان به بهره‌برداری رسید که این تعداد در سال جاری به 315 پروژه افزایش یافته است.
وی همچنین اعتبار سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان را 30 میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: اعتبارات سال جاری این سازمان به چهار برابر سال گذشته افزایش یافته است.
به گفته وی افزایش طرح‌های بخش کشاورزی استان اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده رشد اعتبارات در این بخش است.
نصر تصریح کرد: امید است با جهش اعتبارات کشاورزی استان اصفهان در سال جاری و ادامه آن در سال‌های آینده شاهد افزایش زیرساخت‌های بخش کشاورزی این استان و افزایش راندمان آبیاری و بهره‌وری کشاورزی استان اصفهان باشیم.
وی یادآور شد: اعتبارات خشکسالی اختصاص یافته به بخش کشاورزی استان اصفهان در سال جاری 73 میلیارد تومان است که در دو مرحله تخصیص داده شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول