اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آشتیان خبر داد

ایجا‌د 135 فرصت شغلی در بخش کشاورزی آشتیان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی ‌آشتیان از ایجاد 135 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان در بخش کشاورزی خبر داد.

ایجا‌د 135 فرصت شغلی در بخش کشاورزی آشتیان
ابوالقاسم قائم‌مقامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میزان سهمیه این شهرستان در بحث ایجاد اشتغال در سال جاری 167 فرصت شغلی است که تاکنون 135 فرصت شغلی آن محقق شده است.
وی تصریح کرد: در بخش ایجاد مشاغل خانگی که یکی از اقدامات ارزشمند دولت در راستای رفع بیکاری محسوب می‌شود، تاکنون 93 پرونده تشکیل شده که 43 پرونده برای صدور پروانه به سازمان جهاد کشاورزی ارسال و هشت مورد برای اخذ تسهیلات به بانک عامل ارسال شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آشتیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش این شهرستان در تولید محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: شهرستان آشتیان با تولید سالانه 8 هزار تن شیر، یک هزار و 956 تن گوشت نقش موثری در تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز دارد.
قائم‌مقامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این مدیریت در زمینه واگذاری اراضی ملی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 28 مورد نظارت بر اراضی واگذاری و 30 مورد نظارت بر تغییر کاربری‌های کشاورزی و غیر کشاورزی صورت گرفته است.
به گفته وی امسال 55 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی به متقاضیان واگذار شده است که نظارت بر این اراضی به جدیت صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول