اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ثبت‌نام بیش از 130 هزار کشاورز سامانه هوشمند جهادکشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام 130 هزار و 455 بهره‌بردار در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌برداران کشاورزی تا 27 دی خبر داد.

ثبت‌نام بیش از 130 هزار کشاورز سامانه هوشمند جهادکشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، مسعود محمدیان با بیان اینکه برای ساماندهی مشاغل در بخش کشاورزی، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی همانند سراسر نقاط کشور باید در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌بردار ثبت‌نام کنند، گفت: تاکنون حدود 70 درصد از کل بهره‌برداران استان موفق به ثبت‌نام شده‌اند و 30 درصد بهره‌بردارانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند حداکثر تا پایان دی‌ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از این ثبت‌نام، شناسایی بهره‌برداران بخش کشاورزی استان است، افزود: در مرحله راستی‌آزمایی این طرح، میزان واقعی بهره‌برداران کشاورزی استان به دست می‌آید. 
محمدیان با اشاره به اینکه تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی در فرصت باقی مانده باید در سیستم هوشمند شناسنامه بهره‌بردار ثبت‌نام کنند، گفت: تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی اعم از افراد حقیقی و حقوقی فعال در بخش‌های دام و طیور، زراعت، باغبانی،‌ پرورش قارچ، گلخانه، ‌پرورش زنبور عسل، شیلات،‌ پرورش کرم ابریشم، الزاماً در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌برداران ثبت‌نام کنند.
وی ‌با بیان اینکه پس از پایان مهلت ثبت‌نام، سازمان‌های دولتی به کسانی که در سامانه سیستم هوشمند ثبت‌نام نکرده باشند، هیچ‌گونه خدماتی را ارائه نخواهند داد، افزود: مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان‌ها و مراکز جهادکشاورزی، آماده راهنمایی وپاسخگویی به پرسش‌های بهره‌برداران بوده و با توجه به اینکه با وجود درخواست سازمان برای تمدید مهلت ثبت‌نام، هنوز این مهلت تمدید نشده، لازم است کلیه بهره‌برداران بخش کشاورزی استان حداکثر تا روز جمعه 30 دی‌ماه 90 با ورود به سامانه اینترنتی www.shenasnameh.maj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تمام مراکز مخابراتی روستایی (ICT) و دفاتر پیشخوان دولت در شهر و کافی‌نت‌ها تا پایان دی‌ماه از بهره‌برداران بخش کشاورزی ثبت‌نام می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به اینترنتی بودن این سامانه، بهره‌بردارانی که در منزل به اینترنت دسترسی دارند، می‌توانند اطلاعات خود را به صورت خوداظهاری در آن ثبت کنند. 
محمدیان با بیان اینکه بعد از پایان مهلت اعلام شده، سازمان در قبال کوتاهی کشاورزان هیچ‌گونه مسئولیتی را در این مورد متوجه خود نمی‌داند، اضافه کرد: روابط عمومی سازمان و همه رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات این مطلب را به صورت شبانه‌روزی اطلاع‌رسانی می‌کنند، از این رو تبعات عدم ثبت‌نام در سامانه گریبانگیر خود کشاورزان خواهد بود.
انتهای پبام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول