اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد اردبیل:

کمیته امداد 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: نهاد انقلابی و نیکوکارانه کمیته امداد با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال برای افراد نیازمند تاکنون 20 میلیون تومان تسهیلات در این ارتباط به متقاضیان پرداخت کرده است.

کمیته امداد 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر توحیدی عصر پنج‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات اشتغال کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: نیمی از این تسهیلات از محل منابع داخلی کمیته امداد و مابقی نیز از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان اشتغال و کارآفرینی پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه کمیته امداد در صدور مجوز و ایجاد فرصت‌های اشتغال خانگی نسبت به دستگاه‌های دیگر موفق عمل کرده است، تصریح کرد: ما در این ارتباط تاکنون بیش از ۳ هزار و 500 مجوز مشاغل خانگی صادر کردیم ولی همچنان در روند پرداخت تسهیلات برای این متقاضیان مشکلات و تنگناهای بانکی وجود دارد.
توحیدی خاطرنشان کرد: در بخش ایجاد فرصت‌های اشتغال خانگی و توان‌افزایی نیروها تا سقف ۵ میلیون تومان قرار است تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود تا قادر باشیم با فعالیت مستمر توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و آبرومند را فراهم کنیم.
این مسئول ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید و رساندن خانواده‌های این نهاد به مرز خودکفایی و توانمندسازی را از اولویت‌های کمیته امداد اعلام کرد و ادامه داد: خانواده‌های زیر حمایت این نهاد با تشکیل کارگروه و جذب سرمایه‌های لازم به مشاغل و فرصت‌های کارآفرینی معرفی می‌شوند تا بستر لازم برای کسب درآمد و توانمندی آنها فراهم شود.
وی به بحث کار انگیزی اشاره کرد و گفت: ما در این حوزه صددرصد تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کردیم و در تفاهمنامه‌ای که با بانک‌های عامل داریم سعی می‌کنیم پرداختی‌ها به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد افزایش پیدا کند.
به گزارش فارس، معاون اشتغال کمیته امداد اردبیل سهم کمیته امداد را از خوداشتغالی حدود 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در این ارتباط از منابع داخلی کمیته امداد نیز 4.5 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: در بحث خوداشتغالی بیش از ۲ هزار پرونده مورد بررسی و تصویب واقع شده و در حوزه مشاغل خانگی نیز پرونده ۲ هزار نفر بررسی و تصویب شده که قرار است مراحل پرداخت وام و تسهیلات سپری شده و مبالغ مورد نظر پرداخت شود.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول