اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویراحمد:

کمیته امداد برای مددجویان مسکن می‌سازد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: این نهاد آمادگی دارد برای همه مددجویان با مشارکت خود آنان مسکن احداث کند.

کمیته امداد برای مددجویان مسکن می‌سازد
زریر انصاری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با دعوت همه مددجویان برای بهره‌مندی از برنامه کمیته امداد در خانه‌دار کردن افراد نیازمند اظهار داشت: در این طرح مددجو به کمک درآمد‌های خود و یا مشارکت بستگان، درصدی از مبلغ ساخت خانه را به‌صورت سهم آورده به کمیته امداد پرداخت می‌کند و این نهاد با تامین سایر هزینه‌ها، مسکن را آماده تحویل مددجو می‌دهد.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد عنوان کرد: همه افرادی که فاقد مسکن بوده یا مسکن کنونی آنان فرسوده و غیرقابل سکونت است، می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و تامین آورده سهم خود از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
انصاری افزود: ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد در طی سالیان اخیر بوده که این نهاد در این مورد نیز کارنامه درخشانی دارد.
وی سهمیه ساخت مسکن مددجویی را از این طرح در سال جاری 145 مورد اعلام کرد و گفت: اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی مددجویان مستحق مسکن هستیم که به‌زودی عملیات ساخت این واحدها آغاز می‌شود.
انصاری با اشاره به محل‌های تامین منابع ساخت مسکن مددجویی در این طرح ادامه داد: اعتبارات امداد، سهم آورده مددجو و اخذ وام طرح بهسازی مسکن از محل‌های تامین هزینه‌های ساخت مسکن مددجویی با مشارکت مددجویان و یا بستگان آن‌ها است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد ابراز داشت: احداث 313 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد و 315 میلیون ریال از جمله اقدامات این نهاد برای مددجویان بوده که با مشارکت 5 میلیاردی کمیته امداد صورت گرفته است.
انصاری تصریح کرد: 96 واحد مسکونی دیگر نیز از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و طرح توانمند سازی مناطق محروم در سال جاری با مشارکت خیرین از برنامه‌های کاری این نهاد است.
این مسئول حمایتی در شهرستان بویراحمد، 125 مورد تعمیرات مسکن و ساخت 30 واحد سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده کمیته امداد این شهرستان برشمرد.
وی تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد برای همه مددجویان با مشارکت خود آنان مسکن احداث کند. 
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول