اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌ و بلوچستان:

خدمات‌رسانی فلسفه وجودی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: خدمات‌رسانی به مردم محروم جامعه مهم‌ترین فلسفه وجودی کمیته امداد است.

خدمات‌رسانی فلسفه وجودی کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان محسن مسعودیان‌راد صبح امروز در نشستی با رؤسای شورای اسلامی شهر زاهدان، میرجاوه و کورین اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با توجه به عمق محرومیت نیازمند توجه مضاعف و ویژه مسئولان است.
وی ادامه داد: هر جا که محرومیت باشد ردپای خدمت‌رسانی این نهاد مقدس وجود دارد و ما به دنبال این مهم هستیم که به یاری خداوند متعال و تعامل و پویایی مردم و مسئولان چهره فقر را از استان حذف و روحیه نشاط و خود شکوفایی و خود کارآمدی را حاکم کنیم.
مسعودیان راد بیان داشت: خوشبختانه تاکنون دولت خدمات بسیاری زیادی در مناطق محروم کشور انجام داده است که باید این خدمات استمرار داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: چهره امروز سیستان و بلوچستان با گذشته بسیار متفاوت بوده و این استان در حال گام برداشتن در مسیر توسعه است که مسئولان باید در این راستا تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
عیدو ریگی‌فرد رئیس شورای اسلامی شهرستان زاهدان نیز گفت: زحمت امدادگران بی‌ریا و بی‌چشم داشت بوده و عملکرد کمیته امداد سوای از سایر ادارات و سازمان‌های دولتی مثبت، تأثیر‌گذار و رو به رشد و تضمین کننده امنیت در منطقه است.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول