اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری خبر داد

ایجاد 215 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد 215 هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سال جاری در کل کشور خبر داد.

ایجاد 215 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حسین انواری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با اشاره به مزین شدن امسال به نام جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهارداشت: با شروع سال نیروهای کمیته امداد آرایشی جهادی به خود گرفتند.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی، دانش آموزی، دانشجویی، زنان سرپرست خانوار، مسکن، درمان و معیشت خانواده‌های نیازمند و هم در حوزه فرهنگ سبقت در خیرات و احسان و نیکوکاری کارهای ارزشمندی در طول سال جاری و با یک حرکت و  جهش جهادی صورت گرفته است.

وی انجام فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد را موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام ذکر کرد و افزود: از جمله برکات ایجاد شده توسط این نهاد مقدس تقویت روحیه اتحاد و همبستگی در بین عموم مردم است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد همدلی در بین مردم را رمز پیروزی در صحنه‌های مواجه با توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری به کردستان همبستگی و همدلی بیشتری در بین آحاد مردم استان و حتی با سایر مردم کشور ایجاد شد.

انواری خاطرنشان کرد:  با راهنمایی‌ها و همکاری‌های روحانیون، ائمه جمعه، فرمانداران و استانداران کارها و فعالیت‌های خوبی در این استان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: ایجاد اشتغال خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد یکی دیگر از فعالیت‌های امداد در حوزه جهادی برای توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی این خانواده‌ها است.

وی به معضلات موجود در ایجاد اشتغال خانواده‌های زیرپوشش اشاره کرد و افزود: نبود ضمانت‌های لازم برای وام‌های اعطایی از سوی امداد مشکلاتی را در ابتدای امر به وجود آورد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) از تعهد 250 هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: با این تعهد نهضت جدی در بحث اشتغال خانواده‌های نیازمند و محروم در کشور ایجاد شده است.

انواری در ادامه تصریح کرد: در صورت همکاری و فعالیت بیشتر بانک‌ها ما ظرفیت ایجاد 300 هزار فرصت شغلی را نیز در کشور داریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون از 250 هزار فرصت شغلی وعده داده شده 215 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان‌های مختلف کشور ایجاد شده است.

وی به عدم همکاری بانک‌های استان کردستان با کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: امیدوارم با مساعدت و همکاری استاندار و سایر مسئولان تعهد ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در استان تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول