اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

نگاه تبعیض‌آمیز در کمیته امداد جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه رفیع این نهاد برای خدمت‌گزاری در میان مردم گفت: نگاه تبعیض‌آمیز در کمیته امداد جایگاهی ندارد.

نگاه تبعیض‌آمیز در کمیته امداد جایگاهی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی امروز در سفری یک‌روزه به شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان مشکلات و روند خدمت‌رسانی به محرومان قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بازدید خود از شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، بهمئی، گچساران و چرام اظهار داشت: این نهاد امروز از اعتماد بسیار خوبی در میان مردم برخوردار بوده که لازم است از این سرمایه بزرگ در راستای بهبود کمی و کیفی خدمات به نیازمندان بهره ببریم.
فرهادی تبعیض در نگاه به مشکلات مردم را حرامی بزرگ توصیف کرد و گفت: فروختن آخرت به بهای ناچیز دنیا گناهی نابخشودنی و غیر قابل جبران است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: فرصت خدمت‌ بسیار اندک بوده که باید نهایت استفاده را از آن برد و برای ساختن آخرت خود باید دنیای فردی نیازمند را به اشکال مختلف آباد کنیم و لبخندی را بر لبان یک انسان نیازمند بنشانیم.
وی ادامه داد: سال 90 سالی پرکار برای کمیته امداد بود ولی خدمت و کار برای این مردم شایسته تعطیل‌بردار نیست و در این زمینه کارکنان کمیته امداد باید با قدر دانستن موقعیت خود از توانایی‌های خواب‌رفته و بالقوه در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.
این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان این نهاد در شهرستان‌های مختلف این استان خواست تا همه تلاش خود را روی سیاست اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان متمرکز کنند و به ‌گونه‌ای عمل کنند که کارهای بزرگ در لابه‌لای کارهای روزمره فراموش نشوند و امور روزمره مردم نیز تحت‌الشعاع کارهای بزرگ و کلان در این نهاد قرار نگیرد.
فرهادی تاکید کرد: امروز کمیته امداد در جامعه به‌ عنوان اعاده امانات و امین مردم جایگاه خود را پیدا کرده ولی در جذب مشارکت‌های مردمی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم که باید در این زمینه کار بیشتری شود.
وی پیگیری جدی سیاست‌های اشتغالی، ساخت مسکن، توانمندسازی مددجویان، پاسخگویی به نامه‌های رئیس ‌جمهوری، خدمات فرهنگی و خدمات مشاوره‌ای را از جمله برنامه‌های این نهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و از کارکنان این نهاد خواست تا همه تلاش خود را برای توفیق در همه سیاست های ذکر شده به ‌کار ببندند.
فرهادی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات پرشور بیان کرد: کمیته امداد ترغیب مردم به حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌داند ولی هرگونه فعالیت له یا علیه کاندیدایی را از کارکنان خود برنمی‌تابد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول