اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه نخست بهمن صورت می‌گیرد

اعزام 120 دانش‌آموز همدانی به سرزمین وحی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش آموزی همدان گفت: دهه نخست بهمن ماه سال جاری 120 نفر از دانش‌آموزان استان همدان بر اساس جمعیت دانش‌آموزی مناطق به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اعزام 120 دانش‌آموز همدانی به سرزمین وحی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی علیان پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی عمره دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه دوره آموزشی مذکور تا روز جمعه 30 دی ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: تشرف به سرزمین وحی در سن نوجوانی و جوانی زمینه را به منظور تفکر و خودسازی بیشتر فراهم می‌کند و دانش‌آموزان باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشند.
وی افزود: یک سوم از کاروان دانش‌آموزی همدان افراد نخبه در امور قرآنی، علمی، اخلاقی و درسی هستند و مابقی نیز از طریق قرعه کشی به سفر معنوی حج مشرف خواهند شد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان ابراز کرد: 120 نفر از دانش‌آموزان همدانی در قالب پنج گروه 22 و 23 نفره به همراه یک مربی در دهه نخست بهمن اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: این تعداد بر اساس جمعیت دانش‌آموزی مناطق استان همدان که متشکل از 19 منطقه است در قالب یک کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.
علیان در ارتباط با دوره آموزشی و چگونگی محتوای کلاس‌ها گفت: دستورالعمل‌های مربوط به مناسک و عرفان در عمره، آموزش مسائل بهداشتی و همچنین تشریح مباحث امنیتی کشور عربستان ارائه خواهد شد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه استفاده درست از نعمت جوانی نقش بسزایی را در تعیین سرنوشت انسان ایفا می‌کند، تأکید کرد: دیدار با مسئولان از جمله امام جمعه همدان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر حج و زیارت استان قبل از اعزام دانش‌آموزان صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول