اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان:

قرعه کشی ثبت نام جدید عمره مفرده 28 دی‌ماه اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان از قرعه کشی ثبت نام جدید عمره مفرده در 28 دی‌ماه سال‌جاری به صورت سراسری خبر داد.

قرعه کشی ثبت نام جدید عمره مفرده 28 دی‌ماه اعلام می‌شود
علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام عمره مفرده اخیر اظهار داشت: ثبت نام عمره مفرده‌ای که به تازگی توسط بانک ملی و ملت صورت گرفت از استقبال خوبی در استان اصفهان برخوردار بود و تعداد زیادی متقاضی ثبت‌نام کردند.
وی با بیان اینکه که پیگیری‌هایی از سوی این سازمان برای آمار ثبت‌نامی عمره مفرده صورت گرفته است، افزود: هنوز آماری از سوی بانک‌های اصفهان مبنی بر تعداد دقیق افراد ثبت‌نامی اعلام نشده است.
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا طبق شنیده‌ها تعداد محدودی از ظرفیت ثبت‌نام شدگان به خانه خدا می‌روند، افزود: ما هم از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم که کمتر از ظرفیت ثبت‌نامی به خانه خدا اعزام می‌شوند، اما هنوز حرف قطعی در این مورد که به بقیه افراد سود پول و یا پول کامل برگشت داده خواهد شد ابلاغ نشده است.
وی تصریح کرد: 28 دی‌ماه قرعه کشی‌های جدید برای سه میلیون نفر و به صورت سراسری اعلام می‌شود.
زاهدی هم‌چنین در مورد اعزام زوج‌های جدید به حج عمره گفت: هنوز ابلاغیه و دستورالعمل از سوی سازمان حج اعلام نشده است.
وی ادامه داد: سال گذشته در دفاتر زیارتی حج ثبت‌نام صورت و در صورت داشتن ظرفیت و شرایط زوج‌ها مشرف می‌شدند که اگر متقاضی زیاد بود قرعه کشی صورت می‌گرفت.
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: تاکنون تصمیم جدیدی در مورد ثبت‌نام و اعزام زوج‌های جوان از سازمان حج چیزی ابلاغ نشده است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول