اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان خبر داد

اعزام 250 کاروان دانشجویی به عمره مفرده

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: تا پایان سال جاری بیش از 250 کاروان دانشجویی به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

اعزام 250 کاروان دانشجویی به عمره مفرده
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی ظهر امروز در همایش عمره دانشگاهیان استان کرمان اظهار داشت: ستاد عمره دانشگاهیان کشور از سال 75 با اعزام یک کاروان از دانشگاه تهران به حج، فعالیت خود را آغاز و روند کمی و کیفی خوبی را تاکنون طی کرده که تا پایان سال جاری بیش از 250 کاروان از دانشگاهیان کشور را از 13 ایستگاه پروازی اعزام می‌کنیم.
وی افزود: سه شعار آسان، ارزان و باکیفیت بودن در دستور کار ستاد عمره دانشگاهیان قرار دارد که در این راستا زمینه‌ها را فراهم کردیم تا ثبت‌نام کنندگان راحت‌تر بوده و هزینه عمره دانشگاهیان حداقل 100 هزار تومان ارزان‌تر شود.
فقیهی تصریح کرد: با‌کیفیت بودن عمره بسیار اهمیت دارد که برای این امر برنامه‌ریزی و جدول فرهنگی تهیه کرده و در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر در اختیار عمره گزاران قرار می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بسته‌های فرهنگی سفر که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، بسیار اهمیت دارد، زیرا مسائل اخلاقی، آموزش مناسک و ... را در بر دارد.
فقیهی بیان داشت: آموزش مجازی قبل از سفر نیز با همکاری بعثه مقام معظم رهبری راه‌اندازی شده و عمره‌گزاران می‌توانند ثبت‌نام کرده و از این خدمات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه 95 درصد احتمال دارد که افراد ذخیره نیز اعزام شوند، افزود: عمره‌گزاران در مکه و مدینه زیارت دوره ویژه دارند و توصیه ما به عمره‌گزاران این است که برای این سفر معنوی خود را آماده، مطالعه و معرفت پیدا کرده و بازنگری داشته و رفتار خود را اصلاح کنند.
وی گفت: باید قدر خود را بدانید که به این سفر دعوت شده‌اید، اما باید خود را آماده کنید تا بتوانید بهره ببرید، زیرا تنها با دعوت شدن کار تمام نیست.
فقیهی با بیان اینکه تا یک هفته آینده زمان پروازها اعلام می‌شود، تصریح کرد: قبل از سفر باید مراقبه داشته و معارف را مطالعه و خود را اصلاح کنید.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول