اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان خبر داد

اعزام کاروان 120 نفره از همدان به سفر معنوی عمره

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان از اعزام کاروان 120 نفره دانش‌آموزان و مربیان همدان به سفر معنوی عمره خبر داد.

اعزام کاروان 120 نفره از همدان به سفر معنوی عمره
علی علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یک کاروان 120 نفره شامل 112 دانش‌آموز پسر به همراه پنج نفر از مربیان، مدیر، معاون و روحانی کاروان از استان همدان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام می‌شوند.
وی گفت: با توجه به بخشنامه ارسالی از سوی سازمان دانش‌آموزی مرکز، دانش‌آموزان بر اساس شرایط خواسته شده برای این سفر معنوی ثبت نام شدند که در بهمن ماه از طریق فرودگاه مهرآباد تهران به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.
رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی همچون سال‌های گذشته کارهای اعزام دانش‌آموزان همچون ثبت نام، هماهنگی با سازمان حج و زیارت، اداره گذرنامه، نیروی انتظامی، دفترهای زیارتی، تشکیل پرونده و... را انجام داده است.
وی افزود: در این سفر معنوی تمام تلاش سازمان این است که این سفر برای دانش‌آموزان دارای تأثیرگذاری بالای معنوی باشد تا در آینده آنها نقش مهمی داشته باشد که در این راستا برنامه‌های مختلف فرهنگی قبل از سفر، حین سفر  و بعد از این سفر معنوی اجرا خواهد شد.
علیان  در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای این اعزام سهمیه‌هایی به معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه اختصاص داده شده و سعی شده از دانش‌آموزان نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی به این سفر معنوی اعزام شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از اعزام برای دانش‌آموزان دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود تا علاوه بر آشنایی با احکام دینی و اسلامی، با آداب و رسوم زیارت در مکه و مدینه و دیگر اماکن مذهبی نیز آشنایی یابند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول