اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

نام‌نویسی عمره مفرده در زنجان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: نام‌نویسی عمره مفرده 90 و 91 در دفاتر زیارتی مجاز استان زنجان بدون مشکل و بر اساس برنامه در حال انجام است.

نام‌نویسی عمره مفرده در زنجان در حال انجام است
محمود فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پذیرش دارندگان اولویت‌های عمره مفرده 90 و 91 از چهاردهم دی ماه جاری آغاز شده و همه دارندگان فیش‌های بانک ملی و اولویت‌های یک تا 230 بانک ملت می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی اعلام شده نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه دارندگان‌ فیش‌های عمره مفرده بانک ملی حتما باید نسبت به نام‌نویسی و تعیین تکلیف نهایی وضعیت عمره خود اقدام کنند، افزود: در صورتی که در سال جاری این افراد نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام نکنند، زمان دیگری برای اعزام نخواهند داشت.

مدیر حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: در صورت عدم مراجعه و نام‌‌نویسی این افراد، سازمان حج و زیارت برای تعیین تکلیف این افراد اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: دارندگان فیش‌های بانک ملی در صورت عدم تمایل برای تشرف به عمره می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، نسبت به بازپس‌گیری سپرده‌های خود اقدام کنند.

فیضی درباره مهلت دارندگان اولویت‌های تشرف به عمره مفرده 90 و 91 گفت: این افراد 10 روز فرصت دارند، تا برای نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از این فرصت، در صورت عدم تکمیل ظرفیت‌ کاروان‌ها، اولویت‌های جدید اعلام می‌شود، یادآور شد: در صورت عدم مراجعه برای نام‌نویسی اولویت‌های جدید در نظر گرفته می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان یادآور شد: دارندگان اولویت‌ها می‌توانند از طریق کارگزار اولیه‌، کاروان مورد نظر خود را رزرو کنند و 48 ساعت فرصت دارند، نام‌نویسی خود را از طریق کارگزار دوم قطعی کنند.

وی استقبال همشهریان از نام‌نویسی عمره مفرده 91 و 90 در استان‌های مختلف را چشمگیر دانست و گفت: نام‌نویسی در دفاتر زیارتی مجاز بدون مشکل و بر اساس برنامه در حال انجام است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول