اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام عمره مفرده امسال، 5 بهمن / زمان قرعه‌کشی ثبت‌نام‌ کرده‌های عمره جدید 28 دی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام عمره مفرده سال جاری گفت: زائران عمره مفرده‌ای که در سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، امسال از پنجم بهمن به خانه خدا مشرف می‌شوند.

اعزام عمره مفرده امسال، 5 بهمن / زمان قرعه‌کشی ثبت‌نام‌ کرده‌های عمره جدید 28 دی
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا علی لیالی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان اظهار داشت: ایران در حج امسال پرچمدار نظم و امنیت و عزتمندی بوده است و حضور با قدرت، قوت و اقتدار در حج داشته است.
وی افزود: حجاج ما امسال بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در حج شرکت کردند و تعیین‌کننده در رفتار ماموران سعودی به حجاج ایرانی و غیرایرانی بوده‌اند.
لیالی ادامه داد: تسلط کامل حجاج ایرانی در حج امسال بر مراسم و محیط، کشور میزبان را وادار کرد تا در کمال ادب و احترام با زائران ایرانی برخورد کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام عمره مفرده سال جاری گفت: زائران عمره مفرده‌ای که در سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، امسال از پنجم بهمن به خانه خدا مشرف می‌شوند.
وی درباره ثبت‌نام‌کرده‌های عمره مفرده سال جاری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین دو بانک ثبت‌نام کننده زمان قرعه‌کشی بین افراد ثبت‌نام کننده در دور جدید، چهارشنبه 28 دی ماه است.
لیالی ادامه داد: این قرعه‌کشی فقط برای سه سال ظرفیت اعزام انجام می‌شود و اعزام انتخاب‌شدگان از سال 1393 انجام می‌شود.
وی بیان کرد: در ثبت نام دوره جدید عمره مفرده که از 24 شهریور تا 24 مهر ماه سال جاری انجام شد، 6 میلیون و 600 هزار نفر متقاضی به دو روش حضوری و اینترنتی در بانک‌های ملی و ملت نام‌نویسی کردند.
امام جمعه نکا نیز در این مراسم اظهار داشت: ساخت مسجد نیازمند توجه خاصی است که  باید به عنوان فضای امن دینی، معنوی و فرهنگی استفاده شود.
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: باید از مهجور ماندن مساجد جلوگیری کنیم و با افزایش امور فرهنگی در این رابطه تلاش کنیم.
وی ادامه داد: مسجد تنها برای اقامه نماز نیست و باید مسائل فرهنگی در آن مورد توجه قرار گیرد.
یکی از اعضای شورای شهر نکا نیز در این آیین زمین در نظر گرفته شده برای این مسجد را 550 متر مربع ذکر کرد و گفت: 650 میلیون ریال کل مبلغ زمین خریداری شده است که تاکنون 200 میلیون ریال آن پرداخت شده است.
حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه افزود:‌ برای تکمیل این مسجد و حسینیه، 200 متر مربع دیگر زمین احتیاج است که به‌زودی فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول