اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

نیروی انتظامی در برگزاری سالم انتخابات وظیفه سنگینی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برگزاری سالم و بدون خدشه انتخابات اهمیت زیادی دارد، گفت: نیروی انتظامی در این راستا وظیفه بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارد.

نیروی انتظامی در برگزاری سالم انتخابات وظیفه سنگینی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان مرکزی در اراک با بیان اینکه برقراری امنیت و سلامت انتخابات در قبل، حین و بعد از این رویداد مهم بر عهده نیروی انتظامی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید با ‌حفظ بی‌طرفی، عمل به قانون، پرهیز از حاشیه‌سازی، رصد فعالیت‌های تخریبی احتمالی نامزدها و طرفداران آنان، پیگیری فضاهای سایبری و مراقبت از شعب اخذ رای سلامت انتخابات را فراهم سازند.
وی ادامه داد: از دیگر موارد مهمی‌ که نیروی انتظامی باید در استراتژی خود قرار دهد مراقبت و حفاظت از صندوق‌های رای، کنترل و جلوگیری از تجمع غیرقانونی افراد و طرفداران کاندیداهای انتخاباتی، ممانعت از تخریب کاندیداهای رقیب، جلوگیری از تبلیغ نامزدهای انتخاباتی در محل شعب اخذ رای و جلوگیری از به راه‌اندازی کاروان‌های شادی و تحریک مخالف قانون رقبای پیروز است.
استاندار مرکزی گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود با استفاده از 250 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند و به دنبال گرفتن هویت دینی و آسیب رساندن به کانون خانواده‌ها هستند و در راستای کم کردن حضور مردم در انتخابات توطئه و تلاش‌های مذبوحانه خود را به راه انداخته‌اند که باید در این راستا همه هوشیار باشند و با حضور خود در دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس یک بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را ناامید سازند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته و خود را مهیا کرده‌اند تا به ارزش‌های نظام اسلامی ضربه وارد کنند، عنوان کرد: پلیس باید با اشراف کامل اطلاعاتی و رفتاری پیش‌دستانه و پیش‌بینانه در این زمینه بیش از گذشته تلاش کند.
کاظم مجتبایی افزود: دشمن که در جنگ سخت به نتیجه نرسید محدوده حرکت خود را به جنگ نرم کشاند و با این حرکت به دنبال تخریب افکار جامعه است که نیروی انتظامی باید با برخورداری از ویژگی اشراف اطلاعاتی امنیت مطلوب و پایدار را فراهم کند تا هیچ زمانی مغلوب دشمنان نشویم.
وی گفت: شعار این همایش اشراف اطلاعاتی، رویکرد اجتماعی و اقتدار ملی است و در این راستا پلیس باید با رویکردی اجتماع‌مدار به خوبی بتواند مطالبات اجتماعی را بشناسد و همه توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام به کار گیرد.
در این همایش علاوه بر اینکه عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان مرکزی ارزیابی و راهکار و تدابیر ستادی و عملیاتی آنان ابلاغ می‌شود، روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان در مورد نقاط قوت، مشکلات و چالش‌ها به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول