اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

استفاده از ظرفیت جوانان زمینه برگزاری انتخاباتی گسترده است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: استفاده از توان و ظرفیت نخبگان و جوانان منطقه، زمینه برگزاری انتخاباتی گسترده و با حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کند.

استفاده از ظرفیت جوانان زمینه برگزاری انتخاباتی گسترده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حسین کیخا سه‌شنبه شب در دیدار با نخبگان و مشاوران جوان ادارات زابل در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: جوانان باید در برگزاری انتخاباتی گسترده در این منطقه با مسئولان مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه مشاوران جوان، گره‌گشای مشکلات جامعه هستند افزود: مسئولان باید از تفکر و اندیشه مشاوران جوان در کارها و برنامه‌ریزی‌های خود به ویژه در برگزاری انتخابات استفاده کرده و آنها را به خلاقیت و پویایی بیشتر وا دارند.
فرماندار زابل بر مشارکت بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: حضور و مشارکت جوانان باید در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، مذهبی و ... پر رنگ باشد.
کیخا با اشاره به اهمیت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخاب فرد اصلح از بین افراد مورد تأیید نظام را باید سرلوحه کار قرار دهیم.
وی گفت: در زمان انتخابات باید از کاندیداتورهای مورد نظر اطلاعات لازم و شناخت کافی داشته و از قوم‌گرایی بپرهیزیم.
کیخا ادامه داد: جوانان با رصد شرایط منطقه، راه حل‌ها و راهکارهای مناسب را برای رفع موانع پیشنهاد کنند تا  زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر منطقه سیستان فراهم شود.
فرماندار زابل با اشاره به نقش جوانان در توسعه و عمران منطقه بیان کرد: استفاده از تفکر نخبگان و جوانان فعال منطقه توسعه را شتاب می‌بخشد.
کیخا تصریح کرد: جوانان ایرانی با بصیرت و هوشیاری خود نه تنها هیچ کمکی به دشمنان در تحقق برنامه‌های آنان نمی‌کنند، بلکه زمینه بهره گرفتن از علوم و فنون پیشرفته جهان در نظام اسلامی را فراهم خواهند کرد.
وی افزود: نتایج خوب حوزه مشاوران جوان فرمانداری زابل و درخشش آن بین حوزه‌های مشاوران فرمانداری‌های کشوری نوید یک تحول در منطقه را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول