اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

انتخابات بستر پشتیبانی ملت از نظام سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات به‌عنوان یکی از راه‎های پشتیبانی ملت از نظام است و هر قدر که مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، اقتدار نظام در داخل و خارج بیشتر خواهد بود.

انتخابات بستر پشتیبانی ملت از نظام سیاسی است

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه بخش و محور اصلی در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بر عهده مردم است، اظهار داشت: مردم در فرآیند انتخابات وظیفه سنگینی برعهده داشته و باید به این نکته توجه کنند که حضور آنان در انتخابات وظیفه‎ای ملی و دینی است.

وی از انتخابات به‌عنوان یکی از راه‎های پشتیبانی ملت از نظام نام برد و گفت: هر قدر که مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، اقتدار نظام در داخل و خارج بیشتر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: وقتی مشارکت سیاسی مردم در انتخابات حداکثری باشد، نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام سیاسی است و اینکه مردم از نظام سیاسی موجود حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی دشمنان درک خواهند کرد که نظام سیاسی با پشتوانه قوی و قطعی مردم از اهداف خویش دفاع و حمایت خواهد کرد، لذا تهدیدات و توطئه‎های مستقیم و غیرمستقیم دشمن اگر هم پیگیری شود، کارایی چندانی نخواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن مشارکت و همراهی مردم در این انتخابات ادامه داشته که با حضور گسترده مردمی این توطئه شوم مانند همیشه خنثی می‎شود.

جلالی تصریح کرد: در این مقطع از تاریخ انقلاب و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری و پشتوانه محکم مردمی، سربلند و پیروز بیرون می‎آییم و به دشمنان اجازه عرضه اندام و دستیابی به اهداف شوم خود نخواهیم داد.

وی برقراری فضایی آرام و سالم در روند انتخابات را ضروری برشمرد و گفت: تمامی تلاش‎ها برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و بانشاط ادامه دارد.

جلالی با اشاره به جایگاه والای مجلس در این نظام افزود: مطابق آنچه امام راحل اشاره فرمودند، مجلس عصاره یک ملت است و از این رو مردم باید تلاش کنند تا با انتخابی درست افرادی نمونه و اصلح را روانه دستگاه قانونگذاری کشور کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تقسیم فعالان عرصه انتخابات به سه دسته، مسئولان برگزاری، داوطلبان و مردم، ادامه داد: 15 هزار نفر در این استان به طور مستقیم کار برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: مردم به‌عنوان تعیین کننده‌ترین گروه در عرصه انتخابات، انتظار دارند که مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات امانتدار خوبی برای آرای آنان باشند.

جلالی تصریح کرد: انتظار مردم از داوطلبان ورود به مجلس این است که پایبند به قوانینی که توسط قوه قانونگذاری یعنی همان مرجعی که قرار است خود بدان وارد شوند، باشند.

به گفته وی لازمه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور همکاری و تعامل همه این گروه‎ها در مراحل مختلف انتخابات است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول