اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد

جدیت نیروی‌ انتظامی به حفظ امنیت انتخابات

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: در آستانه انتخابات نیروی انتظامی باید هوشیارتر از گذشته عمل کند و به برقراری امنیت در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشد.

جدیت نیروی‌ انتظامی به حفظ امنیت انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد علوی‌ گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی که برای گذراندن دوره‌های بصیرت به قم سفرکرده‌اند، با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند که زندگی ما به جهان مادی خلاصه می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه این افراد به آخرت هیچ اعتقادی ندارند و هیچ تلاشی برای جمع‌آوری توشه آخرت نمی‌کنند.
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که بندگان من بدانند که در آخرت میزان سنجش اعمال بر حق است و دنیا مزرعه‌ای برای آخرت است.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در بین افراد وظیفه برخی‌ها سنگین‌تر است، تصریح کرد: در این دنیا یک دسته تکالیف عام وجود دارد که مختص همه مردم است ولی یک دسته وظیفه خاص وجود دارد که مختص قشر خاصی از قبیل روحانیون و ماموران نیروی انتظامی است.
وی اضافه کرد: امروز هم نیروی انتظامی به گردن مردم حق دارند و هم مردم حقی بر گردن نیروی‌ انتظامی دارند، مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی در جامعه امنیت ایجاد کند و البته مردم نیز باید به حرف ماموران انتظامی گوش فرا دهند.
آیت‌الله علوی ‌گرگانی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه ماموران انتظامی دشوارتر است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید تلاش خود را در این زمان افزایش دهد و امنیت جامعه را بیش از هر زمان دیگری تضمین کند.
وی با بیان اینکه اگر شما در وظیفه خود کوتاهی کنید نزد خداوند مسئول خواهید بود، تصریح کرد: ما باید توجه داشته باشیم که هر عملی انجام دهیم نزد خداوند اجر و ثواب بسیار زیادی خواهد داشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول