اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

مطبوعات روحیه نشاط انتخاباتی را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: ادبیات مطبوعات باید به گونه‌ای باشد که روحیه نشاط و شادابی را در فضایی آرام و امن برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی فراهم کنند.

مطبوعات روحیه نشاط انتخاباتی را فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مسیر و حرکت ما در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است و تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم در همین مسیر و در راستای قانونمداری و مشارکت حداکثری مردم است.
وی ابراز داشت: در این مقطع از زمان معاندان تبلیغات خود را شروع کرده‌اند و منتظر عکس‌العمل مردم هستند و از سویی دیگر دلسوزان نظام و کسانی که چشم امید به این انقلاب دوخته‌اند، انتظار از اصحاب مطبوعات اشاعه‌ قانونمداری، عدالت محوری و تأکید بر حضور حداکثری مردم و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است.
فرماندار کرمان گفت: مطبوعات باید تلاش کنند از تبلیغات زود هنگام که موجب ضایع شدن حق دیگران می‌شود، پرهیز کنند و سعی داشته باشند، عوامل ایجاد تنش و شایعه و سر درگمی در بین افکار عمومی را کاهش دهند.
وی تصریح کرد: پرداختن به توانمندی‌های نظام و همچنین بیان نقاط قوت، طرح‌ها و پیشنهادهای کاندیداهای نمایندگی مجلس به مردم کمک می‌کند تا افرادی که شایستگی بیشتری دارند به مجلس راه پیدا کنند.
سعیدی افزود: در حوزه انتخابیه کرمان و راور جمعا 384 شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 350 حوزه اخذ رأی در شهرستان کرمان و 34 حوزه برای شهرستان راور در نظر گرفته شده است.
وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی را برای شهر کرمان 220 و برای بخش‌های تابعه را 130 مورد بیان کرد.
سعیدی عنوان کرد: هفت حوزه فرعی در حوزه انتخابیه کرمان و راور وجود دارد که از این تعداد پنج حوزه در کرمان و دو حوزه فرعی هم در راور پیش‌بینی شده است.
وی اذعان داشت : تا کنون در بحث انتخابات مشکلی نداشته‌ایم و برای انتخاباتی با نشاط و در فضایی امن و آرام آمادگی کامل داریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول