اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

انتخابات یک نعمت است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: انتخابات یک نعمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید از آن پاسداری کنیم.

انتخابات یک نعمت است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، سیدمحمدحسن مرتضوی در جمع پاسداران در نمازخانه سپاه دامغان اظهار کرد: کسانی که با مردم سخن می‏گویند، باید مراقب و هوشیار بوده و با دعوت همگان به شرکت در انتخابات، از انتخابات مانند یک نعمت الهی پاسداری کنند.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: دشمنان برای ایجاد چالش در انتخابات نهم مجلس برنامه‏ریزی کرده‏اند.
مرتضوی ادامه داد: باید با بصیرت‏افزایی در جامعه، همه طرح‏های دشمنان را پیش از اجرا در نطفه خفه کرد.
وی با بیان اینکه پایدارترین امنیت در دنیای کنونی امنیت ناشی از خواست ملت‏هاست، خاطرنشان کرد: وقتی فتنه شکل می‏گیرد، دشمن به دنبال سوءاستفاده از حوادث خواهد بود، بنابراین در شرایط کنونی هرگز نباید زمینه‏های ظهور فتنه را فراهم آورد.
مرتضوی با اشاره به ترس دشمنان از درگیری نظامی با ایران تصریح کرد: تنها دلیل عدم حمله کشورهای غربی به ویژه آمریکا به کشورمان، آگاهی آنان از رشادت‏های رزمندگان در زمان جنگ ایران و عراق است.
وی افزود: دشمنان ایران اسلامی به هر توطئه‏ای دست خواهند زد تا انسجام این مملکت از هم گسیخته شود، غافل از اینکه این خوابی تعبیر نشدنی برای آنان است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان در پایان تأکید کرد: همه موظف هستیم با حضور پرشور در پای صندوق‏های رأی در انتخابات مجلس، چشم جهانیان را مثل همیشه به تعجب واداریم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول