اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دامغان:

مردم باید در انتخابات حق انتخاب سالم داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دامغان گفت: باید به مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حق انتخاب آزادانه و سالم داد.

مردم باید در انتخابات حق انتخاب سالم داشته باشند
حجت‏الاسلام محمدحسن رستمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دیگر انتخابات دوران انقلاب مهم بوده و باید با شکوه هر چه تمام‏تر برگزار شود.
وی یادآور شد: مردم باید در شناخت کاندیداها پس از تایید صلاحیت‏ها دقت کنند و با بینش و آگاهی کامل بتوانند انتخابی درست و آگاهانه داشته باشند.
این استاد حوزه علمیه دامغان افزود: ملت ایران همیشه و در تمام عرصه‏ها حضور پرشکوهی داشته‏ و با این حضور خود توانسته‏اند به موفقیت‏های خوبی دست پیدا کرده و نقشه‏های دشمنان را نیز نقش بر آب کنند.
وی اضافه کرد: دوری از تهمت و غیبت یکی از موارد مهم و ضروری بوده که کاندیداها و هواداران آنان باید به آن توجه کنند چراکه انجام این کار به روند برگزاری انتخابات سالم آسیب وارد می‏کند.
امام جمعه موقت دامغان خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی مهم‏ترین موضوع سال، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده که باید انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: ملت فهیم ایران بارها حضور خود را در انتخابات ثابت کرده‏اند و آنها این بار نیز حضور خود را به رخ دشمنان خواهند کشید و آن را در تاریخ ایران اسلامی بار دیگر به ثبت خواهند رساند.
رستمیان افزود: مقام معظم رهبری انتظاراتی از کاندیداها و مردم دارند که باید بکوشیم به خواسته‏های رهبر انقلاب به خوبی پاسخ دهیم و با این کار خود بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کنیم.
وی گفت: مردم استان سمنان، مردمی باهوش و با بینش بالا بوده و در تمام انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است، حرف اول را زده‏اند.
امام جمعه موقت دامغان افزود: مردم استان سمنان مشارکت خود را با حضور در پای صندوق‏های نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز ثابت می‏کنند و همگام و همراه با دیگر مردم ایران اسلامی نقش خود را به خوبی نشان می‏دهند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول