اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

ایجاد دلسردی در مردم برای حضور در انتخابات خیانت به نظام است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در شرایط حساس انتخابات، هر اقدامی که باعث دلسردی مردم از حضور در انتخابات شود، خیانت به نظام، امام و خون شهداست.

ایجاد دلسردی در مردم برای حضور در انتخابات خیانت به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مهدی تقوایی صبح امروز در نشست اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق با اشاره به شعار وزارت کشور و ستاد انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری، قانون‌مداری، امانتداری و صیانت از آرای مردم از مواردی است که در رأس همه برنامه‌های ستاد انتخابات کشور قرار گرفته و بر اهمیت آن تاکید شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر قانون‌مداری خاطرنشان کرد: به منظور اعتمادسازی و امانتداری در حوزه‌ها با ابلاغ بخشنامه از سوی وزارت کشور، عضویت کارکنان فرمانداری در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.
تقوایی با تاکید بر ضرورت زمینه‌سازی برای حضور مردم در انتخابات افزود: در حال حاضر وظیفه اصلی ما زمینه‌سازی برای شرکت گسترده مردم در صحنه انتخابات است که باید دراین راستا تلاش کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت حضور مردم انتخابات تصریح کرد: دستاوردهای علمی و فرهنگی نظام در این دوران مدیون همین حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌های انقلاب است و این مردم هستند که با پشتیبانی از نظام، شرایط پیشرفت و موفقیت‌ها را برای کشور فراهم کرده‌اند.
تقوایی هم‌چنین با اشاره به وسعت توطئه دشمن در فتنه 88 بیان کرد: در انتخابات سال 88 کشور بحران عظیمی را به نام فتنه پشت سر گذاشت که عقبه‌‌ای قوی و وسیع داشت ضمن اینکه از فضای سایبری و رسانه‌ای به حد مطلوب استفاده برد.
وی به دو شاخص اساسی در سربلندی نظام در این فتنه اشاره کرد و افزود: آنچه باعث سربلندی نظام درفتنه 88 شد، دو عامل رهبری داعیانه مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم در صحنه بود که این حضور همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید کرد.
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن برای این انتخابات هم برنامه‌ریزی کرده است، یادآور شد: آن چیزی که امروز نظام و انقلاب به آن احتیاج دارد و بیشتر دغدغه رهبری و مسئولان است همان حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.
تقوایی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌ریزی برای استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه باید با برنامه‌ریزی صحیح و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم و رفع شبهاتی که در این زمینه به وجود آمده زمینه این حضور را فراهم کنیم.
وی انتخابات را یک کار بزرگ سیاسی و فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: بعد فرهنگی انتخابات باید برای عموم مردم، روشن و صریح بیان شود تا مردم بدون هرگونه دغدغه در این صحنه وارد شوند.
تقوایی هم‌چنین نقش گروه‌های مرجع مردم در فراهم کردن مقدمات حضور در صحنه را مهم دانست و گفت: روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان که ارتباط بیشتری با مردم دارند باید با روشن‌سازی و اطلاع‌رسانی درست و تببین اهمیت انتخابات برای همه از هرگونه خدشه به حضور مردم جلوگیری کنند.
فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان بافق در زمینه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه در شهرستان بافق مهیا شده است.
حسین ندافیان با اشاره به ویژگی‌های بارز مردم بافق یادآور شد: ولایت‌مداری و پایبندی مردم بافق به ارزش‌های انقلاب و نظام، نویدبخش حضور گسترده آنان در این انتخابات است.
وی تشکیل ستاد انتخابات شهرستان، اجرای پنج مرحله مانور آزمایشی در زمینه انتخابات، تشکیل کمیته‌های مختلف، تشکیل جلسات مختلف با کمیته و ... را از مهم‌ترین اقدامات ستاد انتخابات بافق در سطح شهرستان عنوان کرد.
فرماندار بافق خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و تبیین اهمیت حضور مردم، پیامک‌های انتخاباتی با همکاری اداره مخابرات این شهرستان برای مردم ارسال شده، هم‌چنین بنرهایی نیز با مضمون انتخابات در سطح شهر نصب می‌شود.
در این نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بافق مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که مقرر شد با پیگیری‌های استان این مشکلات و مسائل رفع شود.
انتهای پیام/خ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول