اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

مبلغان دینی خود را درگیر تبلیغات انتخاباتی نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبلغان دینی و روحانیون به هیچ وجه خود را درگیر تبلیغ برای کاندیداها و همیاری و همراهی با آنان یا کوبیدن و تخریب کاندیداها نکنند.

مبلغان دینی خود را درگیر تبلیغات انتخاباتی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله حاج سید هاشم حسینی صبح امروز در دیدار با روحانیون و مبلغان بردخون در این دیدار با آرزوی توفیق برای مبلغین دینی گفت: ولایت اهل بیت (ع) باران رحمت الهی است که هم می‌رویاند و هم تطهیر می‌کند و موجب رشد می‌شود.

وی افزود: باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد و ضمن غنیمت شمردن وقت، بر اساس نیاز جامعه مطالبی را ارائه کنید و با نیازشناسی که لازمه مبلغ است علاوه برحسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌ها باید به مدارس نگاه ویژه داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید و به شبهات دانش‌آموزان پاسخ بدهید.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با توجه به موقعیت منطقه حضور مستمر در مدارس ضروری است تا اثرات تبلیغات منفی دشمن مانند شبکه‌های ماهواره‌ای خنثی شود.

حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم دانشجوی بادوام عقیدتی داشته باشیم باید در مدارس فعالیت کنیم و با هدایتگری به تقویت بنیه اعتقادی جوانان بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: باید قیام سالار شهیدان را برای جوانان تبیین کنیم و به موضوعات امام‌شناسی و ولایت توجه بیشتری داشته باشیم و با شناخت خطرات و تهدیدات نسل جوان،راهکارهای کارشناسی لازم را برای مبارزه با آن آماده کنیم.

حسینی بوشهری با اشاره به بحث انتخابات گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات، مبلغان دینی و روحانیون به هیچ وجه خود را درگیر تبلیغ برای کاندیداها و همیاری و همراهی با آنان یا کوبیدن و تخریب کاندیداها نکنند و زمینه را برای حضور فعالانه و حداکثری مردم در انتخابات آماده کنند.

در ادامه روحانیون و مبلغان دینی به بیان نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود در زمینه‌های موضوعات مختلف پرداختند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول