اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

محوریت قرآن در امر تربیت سعادت دنیا و آخرت را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: محور قرار دادن قرآن در امر تربیت سعادت دنیا و آخرت بشریت رابه دنبال دارد.

محوریت قرآن در امر تربیت سعادت دنیا و آخرت را رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات قرآنی شامل حفظ، ترتیل، تحقیق و مفاهیم قرآن کریم ویژه خانواده‌های پایور سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان‌های نیر، نمین و اردبیل در سالن ولایت این شهر اظهار داشت: توسل به آموزه‌ها و پیام قرآن کریم می‌تواند انسان را از مرز ناکامی‌ها نجات داده و به سمت حضور بالنده و شایسته‌محور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... رهنمون کند.
وی از قرآن کریم به عنوان مجموعه جامع و کامل در هدایت بشر یاد کرد و افزود: نور قرآن به زندگی بشریت آگاهی و بصیرت می‌بخشد و انسان را از پلیدی‌ها نجات می‌دهد.
کاملی‌فر هدف از برگزاری مسابقات را آشنایی بیشتر خانواده‌های سپاه استان با قرآن و تبلیغ و ترویج ضرورت قرآن‌خوانی و تبیین یک زندگی قرآنی و الهام گرفتن از این کتاب سعادت‌بخش در زندگی و عمل به دستورات آن همراه با بایدها و نبایدها اعلام کرد.
این مسئول از اجرای برنامه‌های قرآنی در آینده با محوریت روشنگری مسایل قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه قرآن‌خوانی یکی از این حرکت‌ها است که برای خانواده‌های پاسداران در نظر گرفته شده است که خانواده‌ها با مطالعه کتاب و جزوات می‌توانند در این مسابقات مشارکت کنند.
کاملی‌فر در ادامه سخنان خود با بیان این‌که انس گرفتن با قرآن بهترین ثمر و نتیجه را به همراه دارد، اضافه کرد: مطالعه و قرائت قرآن کریم نه تنها انسان را به آرامش واقعی می‌رساند بلکه سبب می‌شود تا انگیزه برای طی کردن مسیر حق و حقیقت و واقعیت بهتر و شایسته فراهم شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ابعاد و فلسفه نزول قرآن اشاره کرد و ادامه داد: قرآن کریم بهترین کتاب در هدایت بشریت است که می‌تواند فرهنگ پربار معرفتی، دینی و اخلاقی را نیز در جامعه تقویت کند.
کاملی‌فر از کتاب قرآن به عنوان نقطه وحدت و اشتراک مسلمانان یاد کرد و گفت: قرآن کریم تمام مفاهیم مورد نیاز بشری را با خود به همراه دارد که مطالعه عمیق آن می‌تواند بهترین مسیر و روشن‌ترین حرکت در مسیر عبودیت و سعادت بشر باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول