اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیله‌سوار:

قرآن خانواده را از زوال مصون می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیله‌سوار گفت: فرهنگ قرآنی و تمسک به آیات پر برکت الهی، کانون خانواده را از زوال و فرسایش تدریجی مصون می‌کند.

قرآن خانواده را از زوال مصون می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی فاتحی پیش از ظهر امروز در برنامه آموزش خانواده بیله‌سوار اظهار داشت: خانواده با برکت، عزتمند و با کرامت خانواده قرآنی است.

وی افزود: با توجه به اینکه پدر و مادر کانون منظومه خانوادگی هستند و پایه‌گذاران شخصیت فرزندان و معماران خوشبختی آنان به حساب می‌آیند بنابراین باید در تقویت رفتار و کردار و ارتباط با فرزندان کاملاً مواظب و الگو باشند و زندگی را بر اساس آموزه‌های دینی و منطق قوی قرآن برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول به ویژگی‌های یک خانواده قرآنی اشاره کرد و گفت: صداقت و امانتداری از ویژگی‌های خانواده قرآنی است و فرزندان امانت الهی در دست پدران و مادران هستند.

فاتحی در ادامه وظایف و رسالت خطیر و سنگین پدران و مادران را در وضعیت موجود خاطرنشان کرد و گفت: به پیشرفت و ترقی و رشد شخصیت همدیگر علاقه‌مند باشید و زمینه را برای تحقق این امر فراهم کنید و از این طریق کانون خانواده را از زوال و فرسایش تدریجی مصون سازید.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید زمینه را برای پرورش احساسات مثبت و عواطف سازنده نسبت به همدیگر فراهم کنند و از داد و ستد عاطفی به سه شیوه قلبی، کلامی و عملی استفاده کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیله‌سوار گفت: خانواده‌ها باید سعی کنند فهرستی از قابلیت‌ها، صفات مثبت فرزندان خود را در نظر گرفته و به موارد مثبت وجود و شخصیت آن‌ها کاملاً توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فاتحی ابراز داشت: خانواده‌ها سعی کنند از صفات برجسته و مثبت فرزندان خود تعریف کرده و از این طریق فضای خانواده و گفتگو را به فضایی گرم و صمیمی و آکنده از روحیه مثبت تبدیل کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول