اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی:

اقدامات احمقانه دشمن حضور گسترده مردم در انتخابات را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: دشمنان بدانند با اقدامات احمقانه خود نه تنها مردم ایران از انقلاب مایوس نمی‌شوند، بلکه باشکوه‌تر از سال‌های قبل در انتخابات شرکت خواهند کرد.

اقدامات احمقانه دشمن حضور گسترده مردم در انتخابات را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید آقاصادقی در نخستین نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن باید بداند با ترور دانشمندان و نخبگان این کشور، بیش از هر زمان دیگری موجب نفرت مردم ایران اسلامی از خود می‌شود و بر پایبندی آنها به نظام خواهد افزود.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته و به همین دلیل است که دشمنان درصددند شرایط آرام و امن کشور را بر هم زده و سناریوهای از پیش طراحی شده خود را به پیش ببرند.
رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیداری و هوشیاری مردم مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شود، تصریح کرد: بدون شک در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نه تنها مردم گسترده‌تر از دوره‌های قبل حضور خواهند یافت، بلکه با حضور باشکوه و عظیم خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید.
آقاصادقی از آمادگی کامل استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اندیشیده شده و هم‌اکنون تعامل بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی استان وجود دارد.
وی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید و عنوان کرد: هیچ مسئول دستگاه اجرایی حق ندارد امکانات دولتی را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در اختیار نامزد انتخاباتی قرار داده‌ ‌یا از داوطلبان نمایندگی مجلس حمایت کند.
دبیر هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی نیز گفت: هیئت‌های بازرسی در شهرستان‌ها موظفند تا 25 دی ماه جاری اسامی بازرسان صندوق‌های اخذ رای را به دبیرخانه استان ارسال کنند.
مسعود اسفندیار تاکید کرد: انتخابات از سخت‌ترین و حساس‌ترین آزمون‌ها است که بدون شک ملت ایران بار دیگر از این امتحان سخت سربلند بیرون خواهند آمد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول