اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌:

حضور باشکوه در انتخابات پاسخ به ترور شهید احمدی‌روشن است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: این اعمال تروریستی وحشیانه هیچ تاثیری در حرکت انقلاب نداشته و مردم با شکوه هرچه بیشتر از گذشته در مسیر انقلاب ایستادگی و در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کنند.

حضور باشکوه در انتخابات پاسخ به ترور شهید احمدی‌روشن است
سیدمسعود هاشمی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به جایگاه شهید احمدی‌روشن که در نزد پروردگار عالم برگزیده‌ و به مقام رفیع شهادت نایل شده است غبطه می‌خورم و نفرت خود را از این قبیل اعمال تروریستی اعلام کرده و به استکبار می‌گویم این اعمال تروریستی وحشیانه هیچ تاثیری در حرکت انقلاب نداشته و مردم با شکوه هرچه بیشتر از گذشته در مسیر انقلاب ایستادگی و در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کنند.
وی با اعلام نفرت از عاملین ترور شهید احمدی‌روشن افزود: به عامل این ترور ناجوانمردانه و همراهانش، درک اسفل را که وعده خداوند برای گمراهان و منافقین است یادآور می‌شوم و نفرت خود را از عاملین این ترور اعلام می‌کنم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین تاکید کرد: این ترور ناجوانمردانه با دو رویکرد از بین بردن نیروهای جوان، انقلابی و موثر در پیشرفت علمی کشور و همچنین ایجاد ناامنی در کشور، ایجاد اضطراب و نگرانی در دل‌های مردم در آستانه انقلاب انجام شده که مطمئنا با حضور پر شور مردم انقلابی ایران در انتخابات پیش‌رو، نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته نقشه بر آب می‌شود.
هاشمی‌منش تاکید کرد: دشمنان انقلاب و اسلام بدانند که خون شهید موجب هرچه بارورتر شدن و تنومند‌تر شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی و ایران عزیز می‌شود.
وی بیان کرد: به عنوان یک دانشجوی بسیجی، خطاب به دشمنان اعلام می‌‌دارم که دل‌های مردم کشور اسلامی ما به برکت عاشورای امام حسین (ع) و ایستادگی طولانی‌ مدت در راه انقلاب و پیروی از ولایت فقیه همچون کوه استوار است و با این تحرکات متهورانه و منافقانه نه‌ تنها کوچک‌ترین تاثیری در حضور مردم در عرصه‌های پیش‌برنده انقلاب نخواهد داشت بلکه هرچه پررنگ‌تر شدن حضور و حمایت روز افزون ایشان از انقلاب را سبب می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به نمایندگی از دانشجویان بسیجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، خدمت خانواده بزرگوار شهید احمدی‌روشن، مقام معظم رهبری و مردم تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر را برای خانواده این شهید بزرگوار مسألت دارم.
انتهای پیام/ج20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول