اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات ایلام:

قانون ملاک عمل مجریان انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: قانون ملاک عمل مجریان انتخابات است.

قانون ملاک عمل مجریان انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در کارگاه آموزشی مجریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از هم‌اکنون تعداد شعب و صندوق‌های آراء از سوی مسئولان مرتبط با موضوع در هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام تعیین شده است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مجموع 485 شعبه برای اخذ آرای مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام پیش‌بینی شده که در روز انتخابات مردم استان ایلام در شعب تعیین شده اقدام به اخذ رای کنند.
این مسئول اضافه کرد: همه تلاش دست‌اندرکاران برپایی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در استان ایلام معطوف سلامت و امنیت‌ برپایی انتخابات در استان ایلام شده است و این مهم به عنوان اولویت کاری عوامل برپایی این انتخابات در دستور کار قرار دارد.
رحمانی تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات تضمین‌کننده حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های آراء در روز 12 اسفند ماه بوده و این مهم در 32 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور به اثبات رسیده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هرچه میزان سلامت و صحت انتخابات در کشور افزایش یابد به همان اندازه ملت ایران اسلامی ترغیب برای شرکت پرشور در این رویداد حساس و بزرگ شده و تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کنند.
وی ادامه داد: حضور پرشور و یکپارچه ملت ایران اسلامی در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های آراء یکی از ابزارهای شکست همیشگی دشمنان انقلاب و اسلام بوده که باید ملت ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته با درک شرایط انقلاب در این صحنه نیز مشارکت حداکثری داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی در گرو وحدت و یکپارچگی ملت ایران اسلامی و شرکت در رویدادهای انقلاب است.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول